خبرگزاری کار ایران

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس:

وضعیت کنونی شهرستان مهر مثال زدنی است

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۳۴۹

جلسه شورای اداری شهرستان مهر با حضور سید یحیی هاشمی مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس تشکیل شد.

جلسه شورای اداری شهرستان مهر با حضور سید یحیی هاشمی مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس در این جلسه ضمن گرامیداشت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهمن اسلامی بیان داشت: شهدا، رزمندگان، جانبازان و آزادگان جنگ تحمیلی سند اصلی و واقعی انقلاب هستند و وظیفه همه ماست که تلاش کنیم ارزش ها و آرمانهای این ایثارگران برای همیشه زنده و پایدار بماند.

سید یحیی هاشمی شهرستان مهر را دارای ویژگی های بسیاری دانست و در این خصوص عنوان کرد: شهرستان مهر یکی از شاخص ترین شهرستان های جنوب کشور است و تاکنون شخصیت های بزرگی از این خطه برای خدمت به نظام برخواسته اند.

وی افزود: وجود فرد بزرگی مثل حضرت حجة الاسلام موسوی لاری، شخصیت بزرگ، فاضل و دانشمندی که امروز در سطح کشور شناخته می شود برای استان فارس مایه افتخار است، ایشان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون منشأ خدمات بزرگی برای این شهرستان، استان فارس و کشور بوده و هستند. پیشرفت های بزرگ و زیربنایی این منطقه در سایه تلاش ها و دیدگاه کلان این شخصیت بزرگ رخ داده است و ایشان به عنوان چهره ای خادم و خدمتگذار برای مردم کشور و بویژه استان فارس مورد احترام بوده و خواهند بود. سردار رستم قاسمی نیز از دیگر شخصیت های شاخص این شهرستان است که خدمات خوبی انجام داده اند.

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری فارس وضعیت کنونی شهرستان مهر را مثال زدنی دانست و اظهار داشت: اکنون در شهرستان مهر به هر نقطه نگاه کنید پروژه بزرگی در حال انجام است و امیدواریم با ادامه این روند و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی هر روز بیش از پیش گْرد محرویت از چهره این منطقه زدوده شود و شاهد رسیدن مردم به جایگاهی شایسته باشیم.

هاشمی شهرک صنعتی مهر را نماد مدیریت جهادی دانست و گفت: در روزهای نخست استقرار دولت تدبیر شاهد بودیم در شهرک صنعتی مهر هیچگونه فعالیتی انجام نشده بود، اما امروز به برکت مدیریتی جهادی چندین شرکت بزرگ تولیدی و صنعتی در این شهرک مشغول به فعالیت شده اند.

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس در ادامه به فضای حاکم بر جامعه اشاره کرد و ابراز داشت: از کمترین مزیت های دولت تدبیر و امید آرامشی است که امروز بر جامعه حاکم شده است، امروز نیروهای سیاسی احساس آرامش می کنند.

سید یحیی هاشمی خاطرنشان کرد: امروز نرخ ارز تابع برخی سخنرانی های احساسی و تبلیغی نیست؛ قیمت طلا تابع اقدامات خارجی و سخنرانی ها نیست. امروز اقتصاد بر اساس منطق و برنامه در حال حرکت است و سرمایه گذاران احساس آرامش می کنند.

وی تصریح کرد: در اقتصاد کلان کشور اقدامات بزرگی صورت گرفته است؛ تورم مهار شد و نقدینگی کاهش یافت، بخش قابل توجهی از بدهی دولت به بانکها پرداخت شده و پرسنل دولت بیشتر مطالبات خود را دریافت کرده اند. مرحله دوم هدفمندی یارانه ها با کمترین تنش اجرا شد در صورتی که باید در شش ماهه اول سال ۹۲ و در دولت سابق اجرا می شد ولی به دلیل هراس از تبعات منفی آن بر وضعیت اقتصاد اجرا نشد.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس با بیان اینکه در حوزه روابط خارجی جهشی ستودنی داشته ایم، خاطرنشان کرد: در پایان دولت گذشته شرایط به گونه ای بود که حتی برخی کشورهای آفریقایی در کنار اروپا و آمریکا متحدانه علیه ملت ایران فعالیت می کردند اما امروز تدبیر دولت و تیم وزارت امور خارجه در سایه پشتیبانی مقام معظم رهبری، معادله دشمنان را برهم زده و اتحاد حباب گونه این دولت ها علیه ملت ایران را درهم شکسته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز