خبرگزاری کار ایران

شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس:

باید سرشاخه‌های اصلی توزیع مواد مخدر خشکانده شوند

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۵۴۰

در حوزه مبارزه با مواد مخدر، اقدامات بسیار خوبی در شهرستان مُهر صورت گرفته لذا با توجه به انسداد مرزهای شرقی کشور، مسیر ترانزیت مواد مخدر تغییر کرده و متاسفانه به سمت استان‌های جنوبی کشور و دریا کشیده شده است.

در حوزه مبارزه با مواد مخدر، اقدامات بسیار خوبی در شهرستان مُهر صورت گرفته، لذا با توجه به انسداد مرزهای شرقی کشور، مسیر ترانزیت مواد مخدر تغییر کرده و متاسفانه به سمت استان‌های جنوبی کشور و دریا کشیده شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس، با حضور «محمدرضا ابراهیمی» دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس، «سیدمحمد موسوی»، فرماندار، و رییس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان مُهر و مدیران و رؤسای دستگاه‌های عضو این شورا در محل فرمانداری تشکیل شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس با اشاره به معضلات و چالش‌های پدیده شوم مواد مخدر گفت: یکی از مهم‌ترین و جدی‌ترین آسیب‌های اجتماعی حاضر برای کشورمان و کل دنیا بحثمواد مخدر و روانگردان‌هاست که یکی از چالش‌های جدی آن نیز تغییر شکل مصرف مواد مخدر از سنتی به صنعتی بوده که می‌طلبد همه مردم و مسئولین با نگاه جهادی و اعتقادی به این حوزه توجه کنند تا بتوانیم با مشارکت حداکثری و با استفاده از توان و ظرفیت‌های عموم جامعه از جمله مسئولین، هنرمندان، روحانیون، خیرین و سایر اقشار تاثیرگذار ضمن کنترل با مواد مخدر مقابله جدی کنیم.

محمدرضا ابراهیمی که در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان مُهر ادامه به اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و افزود: با عنایت به تاکید وزیر کشور و دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر و هچنین استاندار و رییس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس مبنی بر اجتماعی شدن امر مبارزه با مواد مخدر می‌بایست تمام تلاش خود را در جهت کنترل و مهار مواد مخدر در سطح جامعه با استفاده از ظرفیت مردم و حساس‌سازی مسئولین بکار بگیریم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس خاطر نشان کرد: در حوزه مبارزه با مواد مخدر اقدامات بسیار خوبی در شهرستان مُهر صورت گرفته لذا با توجه به انسداد مرزهای شرقی کشور مسیر ترانزیت مواد مخدر تغییر کرده و متاسفانه به سمت استان‌های جنوبی کشور و دریا کشیده شده است که از این میان شهرستان مُهر هم بعنوان نقطه اتصال فارس به بنادر جنوبی، یکی از راههای ورود مواد مخدر به استان محسوب می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد: با همکاری دستگاه‌های امنیتی و مقابله‌ای به جد بحثمقابله با ورود و عرضه مواد مخدر پیگیری می‌شود و امید است با همکاری فرماندهی انتظامی فارس، نسبت به دایر نمودن و استقرار پلیس تخصصی مبارزه با مواد مخدر در شهرستان مُهر گامی مثبت در این راستا برداشته شود.

محمدرضا ابراهیمی در پایان سخنان خود تصریح کرد: کشف مواد مخدر پایان راه نیست، بلکه آغاز راه است و باید سرشاخه‌های اصلی توزیع مواد مخدر شناسایی و خشکانده شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز