خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس:

با یک روحیه اعتدالی می‌توان در تمام دولت‌ها خدمت کرد

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۲۷۸

تا این لحظه وابسته به هیچ خط و جناحی نبوده و نخواهم بود. زیرا اعتقاد دارم اگر به خط و حزب آویزان شدیم, دیگر نمی‌توانیم آزادانه تصمیم‌گیری کنیم.

معاون جدید سیاسی امنیتی استانداری فارس بابیان این مطلب که با یک روحیه اعتدالی می‌توان در تمام دولت‌ها خدمت کرد، گفت: تا این لحظه وابسته به هیچ خط و جناحی نبوده و نخواهم بود. زیرا اعتقاد دارم اگر به خط و حزب آویزان شدیم, دیگر نمی‌توانیم آزادانه تصمیم‌گیری کنیم.

به گزارش ایلنا، جوانشیر کدخدا‌پور به حساسیت کار سیاسی اشاره کرد و گفت: کار سیاسی به دلیل حساسیت و انتظاراتی که مردم‌ دارند، ممکن است مور دانتقاد قرار گیرد. زیرا این کار از دید مردم قابل‌اندازه‌گیری نیست.

وی گفت: مهم‌ترین مسئله در حوزه سیاسی برقراری امنیت است و رفاه اجتماعی نیز در سایه همین امنیت به دست می‌آید.

کدخداپور با اشاره به این موضوع که مسئولیتی که امروز نظام جمهوری اسلامی ایران به امانت بر دوش ما گذاشته، حاصل خون پاک شهدا و یادگاری از امام راحل(ره) است و اکنون نیز سکان این نظام در دستان توانمند مقام معظم رهبری قرار دارد، افزود: چهارچوب حرکتی و رفتاری ما نیز در حوزه سیاسی، منویات مقام معظم رهبری و برنامه‌های دولتی است که با انتخاب مردم برسرکار آمده و با تنفیذ مقام معظم رهبری مشروعیت پیدا کرده است.

وی ابراز داشت: عوامل مختلفی دست در دست هم می‌دهند و در کنار شاخص‌های اقتصادی، باعثسنجش و ارزشیابی برای کشور‌ها به حساب می‌آیند که همه این عوامل در قالب مسائل سیاسی گنجانده می‌شود؛ ازین رو حوزه سیاسی حوزه حساس و دقیقی به شمار می‌رود.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری فارس گفت: در حوزه سیاسی همه سلائق جامعه باید دیده شود و برای همه آن‌ها باید برنامه داشته باشیم.

کدخداپور گفت: کیفیت تاثیر امنیت در زندگی افراد باید مورد توجه قرار گیرد و احساس امنیت باید در مردم بالا رود چرا که اگر امنیت باشد اما احساس نامنی وجود داشته باشد موجب ضرر و زیان برای جامعه خواهد شد.

وی ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی محرومیت‌ها بسیار کم شده است و همه باید تلاش کنیم تا بتوانیم به خلق خدا خدمت کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری فارس گفت: سیاست کاری ما سیاست اعتدال مورد تاکید مقام معظم رهبری است و مدیرانی که صداقت، امانت داری و پاک دستی را سرلوحه کاری خود داده باشند در نظام جمهوری اسلامی از جایگاه خوبی برخوردار خواهند بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز