خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس:

طرح فرهنگ و هنر در مساجد، جاذبه ایجاد می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۸۳۷

امیدواریم کانون های فرهنگی و هنری مساجد بتوانند بخش عمده ای از دغدغه های مدنظر مقام معظم رهبری را که بحثمسجد محوری است را جامه عمل بپوشانند.

مدیر کل ارشاد فارس با اشاره به اینکه کانون‌های مساجد در تحقق رهنمودهای رهبری موثر هستند، گفت: طرح فرهنگ و هنر در مساجد جاذبه‌هایی ایجاد می‌کند و تحقق منویات مقام معظم رهبری را به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، بهزاد مریدی، که پیش از ظهر امروز در نشست شورای مشورتی مسئولان کانون‌های مساجد مناطق یک و چهار کشور سخن می‌گفت، ضمن معرفی حجت الاسلام سید علی احمدی، به عنوان مشاور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در امور قرآنی گفت: آموزش و پژوهش را از مباحثزیر بنایی هر حوزه‌ای از برنامه‌ها دانست.

دبیر هیئت نطارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد فارس افزود: استان فارس، جزء استان‌های اول یا دومی است که توانسته معاونت قرآن و عترت را ایجاد کند، دبیرخانه کانون‌های مساجد و معاونت قرآنی که به لحاظ بطنی و محتوایی به هم بسیار نزدیک هستند می‌توانند تمام همت خود را برای اعتلای فرهنگ قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به سرانجام برسانند.

وی ابراز امیدواری کرد: امیدواریم کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد بتوانند بخش عمده‌ای از دغدغه‌های مدنظر مقام معظم رهبری را که بحثمسجد محوری است را جامه عمل بپوشانند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به نقش کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در جامعه خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم که بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و می‌توانند به همت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد حل شود.

مریدی همچنین گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد توانسته‌اند تا نوجوانان و جوانان بسیاری را توانسته است به سمت مساجد برگرداند چرا که در مقطعی به واسطه اینکه مسجد را صرفا محلی برای عبادت و نیایش می‌دانسته‌اند، تفکراتی وجود داشت اما طرح فرهنگ و هنر در مساجد است که می‌تواند جاذبه‌هایی ایجاد کند که تحقق منویات مقام معظم رهبری را به دنبال داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز