خبرگزاری کار ایران

به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س)؛

تماشاخانه ایرانشهر روز سه شنبه اجرایی ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۶۹۷

تماشاخانه ایرانشهر، به مناسبت شهادت شهادت حضرت زهرا (س)، سه شنبه 12 اسفند ماه تعطیل است.

به گزارش ایلنا، این مجموعه فرهنگی و هنری به مناسبت شهادت شهادت حضرت زهرا (س)، سه شنبه (12 اسفند ماه) تعطیل است، و نمایش‌های این مجموعه از روز چهارشنبه 13 اسفند ادامه اجراهای خود را از سر می‌گیرند.

نمایش «پائیز» نوشته و کاری از نادر برهانی‌مرند است که در بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر (سال 81) موفق به دریافت جایزه بهترین کارگردانی(نادر برهانی‌مرند)، بهترین متن(نادر برهانی‌مرند) و بهترین بازیگری مرد (امیر جعفری) شده است.

امیر جعفری، ناهید مسلمی، احمد کاوری، ستاره پسیانی و بهرام افشاری بازیگران این نمایش 80 دقیقه‌ای هستند.

همچنین نمایش «یک صبح ناگهان» به کارگردانی حسین پاکدل با نقش آفرینی مهدی سلطانی، عاطفه رضوی، مهدی پاکدل، رحیم نوروزی، نسیم ادبی، مهرداد ضیایی، مهران امام بخش، محسن حسینی، معصومه قاسم پور، مرتضی آقاحسینی، محمدصادق ملکی، هومن خدادوست، علی لیاقی، نیکی مظفری و مسعود انتظاری هر شب ساعت 20 در سالن استاد حمید سمندریان روی صحنه می‌رود.

نمایش «یک صبح ناگهان» هر شب ساعت 20  در سالن استاد سمندریان و نمایش «پاییز» هر شب ساعت 19:30 در سالن استاد ناظر زاده کرمانی روی صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این نمایش‌ها می‌توانند به سایت‌های گیشه نت و تماشاخانه ایرانشهر به آدرس www.gisheh.net  و www.tamashakhaneh.ir مراجعه یا با شماره‌های 16-88814115 تماس بگیرkn.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز