خبرگزاری کار ایران

گلریزان «همدلی برای ظهور» در مسجد جمکران برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۳۷۶

همزمان با سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) گلریزان «همدلی برای ظهور» و پویش «هواتو دارم» در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

به گزارش ایلنا، سه‌شنبه چهارم مهرماه برابر با ۱۰ ربیع‌الاول مراسم گلریزان «همدلی برای ظهور» و پویش «هواتو دارم» در مسجد مقدس جمکران با حضور خیرین، هنرمندان، آحاد مردم و مجموعه‌های خیریه و خدمات‌رسان اجتماعی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم هنرمند معلول «فاطمه حمامی نصرآبادی» که به رغم ابتلا به بیماری سی پی (cp) آوازه نقاشی‌های او به «کریستیانو رونالدو» هم رسیده است شروع به کشیدن یک نقاشی نمادین کرد و محتوای آن همدلی و وحدت با طرح آزادی کبوتری در قفس بود.

در ادامه برنامه حاج «محمد محمودی» از پیشکسوتان کشتی با حضور در این مراسم اقدام به جمع‌آوری کمک جهت آزادی زندانیان جرایم غیر عمد کرد.

این پیشکسوت کشتی با بیان اینکه امروز وظیفه داریم دست هم‌وطن خودمان را بگیریم، گفت: باید با مواسات و همدلی کسانی که امروز در مناطق محروم نیازمند هستند را کمک کنیم.

وی ادامه داد: ملت ایران در دفاع مقدس با وحدت و همدلی و کمک به خط مقدم توانستند دشمن را شکست دهند و امروز باید با همان روحیه وارد میدان کمک به زندانیان جرایم غیرعمد شویم؛ این پیشکسوت کشتی در ادامه جشن گلریزان با حضور بین زائرین مسجد جمکران اقدام به جمع‌آوری آن‌ها کرد که حاضرین کمک‌های قابل توجهی کردند.

فاطمه عبادی دیگر هنرمند حاضر در این مراسم اقدام به طراحی و اجرای نقاشی نمادین روی شن کرد و ۶ هدف برگزاری این گلریزان را که شامل خرید جهیزیه برای نوعروسان نیازمند، اشتغال زنان سرپرست خانوار، تهیه بسته معیشتی و اطعام نیازمندان، برگزاری جشن تکلیف برای کودکان بی‌بضاعت، آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و آبرسانی به مناطق محروم می‌شد، نمادسازی کرد.

ساعت به وقت هشت می‌شود همگان دست بر سینه رو به حرم امام رئوف و مهربان می‌کنند صلوات خاصه می‌خوانند و حامد عسکری با خواندن اشعاری درباره امام زمان (عج) و امام رضا (ع) در شب زیارتی حضرت ولیصر (عج) حال زائران را متحول می‌کند.

در ادامه جشن گلریزان همدلی برای ظهور سید مهدی میرداماد مداح اهل و سعید تال اشعار زیبایی در وصف امام زمان (عج) و امام علی (ع) خواندند.

محمد انصاری پیشکسوت باشگاه پرسپولیس از دیگر مهمانان حاضر در این جشن گلریزان بود که با تاکید بر دست‌گیری از نیازمندان گفت: پیراهن تیم ملی خود که به امضای بازیکنان تیم ملی درآمده به این جشن بزرگ گلریزان اهدا خواهد کرد.

ملت ایران نشان داده هر کجا نیاز به کمک و خیر باشد پای میدان هستند؛ در این مراسم نقاشی هنرمند معلول «فاطمه حمامی نصرآبادی» به مبلغ یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان توسط خیری که نخواست نامش اعلام شود خریدرای شد.

مسجد مقدس جمکران با مشارکت آحاد مردم و مجموعه‌های خیریه و خدمات‌رسان اجتماعی از ۹ ربیع‌الاول برابر با ۳ مهر ماه تا ۱۷ ربیع‌الاول برابر با ۱۱ مهرماه که با ولادت رسول اکرم (ص) همراه است جشن گلریزان «همدلی برای ظهور» و پویش «هواتو دارم» را برگزار کرده‌است و مردم می‌توانند با شماره‌گیری کد #۳۱۳*۷۸۰* در این پویش و گلریزان مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز