خبرگزاری کار ایران

آغاز ثبت‌نام دوره معلمی روخوانی قرآن کریم در تهران

asdasd
کد خبر : ۲۸۰۹۴۴

دارالقرآن خانه کارگر به منظور تربیت مربیان و معلمان متخصص در حوزه روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، دوره مربیگری و معلمی این رشته را با حضور اساتید ممتاز کشور برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا؛ محمدصادق محسنی کبیر(مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر) گفت: مدت زمان این دوره آموزشی 178 ساعت است که 112 ساعت به‌صورت کلاس حضوری، 16 ساعت آموزش غیرحضوری و 50 ساعت کارورزی است.

وی درباره محتوای آموزش این دوره گفت: سرفصل دوره‌های تخصصی شامل1) روش تدریس روخوانی و روانخوانی قرآن 2) فنون معلمی و روانشناسی تربیتی  3) آموزش روش کارورزی (بخش‌خوانی، کلمه‌خوانی و روان‌خوانی؛ قرائت تحقیق آموزش)، سرفصل‌های عمومی دوره شامل آشنایی با رسم وضبط قرآن کریم و احکام عمومی و احکام قرآنی و سرفصل دوره غیرحضوری شامل 1) اخلاق و تربیت اسلامی (اخلاق عملی ) 2) آشنایی با علوم قرآنی است.

وی افزود: شرکت‌کنندگان دوره می‌بایست در دوره کارورزی 50 ساعت تدریس روخوانی و روانخوانی قرآن کریم را داشته باشند که پس از پایان آن آزمون گرفته می‌شود و به افردی که نمره قبولی را کسب کنند، مدرک مربیگری از سازمان تبلیغات اسلامی اعطا می‌شود.

محسنی کبیر گفت: آن دسته از افرادی که متقاضی ثبت نام این دوره آموزشی می‌باشند باید گواهی پایان دوره آموزش قرائت قرآن کریم (سطح 4) و آموزش ترجمه و مفاهیم قران کریم (سطح 3) را داشته باشند یا در آزمون ورودی قبول شوند.

وی در آخر افزود: متقاضیان این دوره‌ها می‌بایست تا تاریخ 30/3/94 جهت ثبت نام با شماره تلفن 66404024-021 تماس بگیرند یا عدد 5 را به سامانه 5000292955 پیامک کنند یا به پایگاه اینترنتی www.ketabequran.ir مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز