خبرگزاری کار ایران

سیدصادق موسوی؛ مدیرکل حوزه ریاست سازمان سینمایی شد

asdasd
کد خبر : ۲۸۸۷۷۰

با حکم حجت الله ایوبی، سیدصادق موسوی به عنوان مدیرکل حوزه ریاست سازمان سینمایی منصوب شد.

به گزارش ایلنا، در متن حکم موسوی آمده است:

" جناب آقای سیدصادق موسوی؛ نظر به تعهد و شایستگیهای شما در مدیریت امور فرهنگی، به موجب این حکم به سمت "مدیرکل حوزه ریاست سازمان سینمایی و امور سمعی و بصری" منصوب می‌شوید.

ایجاد ارتباطات کارآمد و دوسویه بین سازمان و اهالی سینما، پیگیری حسن اجرای سیاست‌های ابلاغی از سوی سازمان سینمایی، برنامه‌ریزی وراهبری ارتباطات ریاست سازمان با واحدهای تابعه، ایجاد زمینههای لازم برای تصمیم‌سازی و ابلاغ تصمیمات، بخشنامه‌ها و سیاست‌ها به حوزههای مختلف سازمان  و روان‌سازی امور مراجعان و مخاطبان از جمله وظایف این حوزه است؛ امیدوارم با ایجاد روابط صمیمانه میان مدیران و مخاطبان و نیز جدیت در پیگیری امور، در انجام این وظیفه مهم موفق باشید؛ توفیقات روز افزونتان را از خداوند متعال خواستارم. "

با توجه به ساختار جدید سازمان سینمایی که رسماً در سال گذشته ابلاغ شده است و نیز تفکیک مأموریت های امور بین الملل و جشنواره‌ها از حوزه ریاست،"سید صادق موسوی" به سمت مدیرکل حوزه ریاست منصوب شد."آرش امینی" نیز به عنوان مدیرکل امور جشنواره‌ها و همکاری های بین الملل ودبیر شورای راهبردی امور بین الملل کاروان سینمای امید را همراهی می‌کند.

"سیدصادق موسوی" که تا پیش از این مدیرکل نمایش خانگی، مستند و کوتاه سازمان سینمایی بود، تا زمان انتصاب مدیرکل جدید این حوزه، با حفظ سمت همچنان عهده دار مسئولیت نمایش خانگی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز