خبرگزاری کار ایران

آغاز زودهنگام جشنواره جهانی فیلم فجر برای اهالی رسانه

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۹۸۸

سی‌وپنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر برای اهالی رسانه همچون سال گذشته یک روز زودتر آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، سی جشنواره جهانی فیلم فجر برای اهالی رسانه ساعت ۱۶: ۳۰ روز پنج‌شنبه ۳۱ فروردین ماه طی یک دیدار کوتاه با سیدرضا میرکریمی دبیر جشنواره سی‌وپنجم در پردیس چارسو آغاز می‌شود.

 پس از این دیدار ابتدا فیلم سینمایی «معلم» (TheTeacher) از جمهوری چک از آثار حاضر در بخش جشنواره جشنواره‌ها برای اهالی رسانه در سالن اصلی پردیس چارسو اکران می‌شود و بعد از یک پذیرایی کوتاه در بخش «بام نشین» واقع در طبقه هفتم پردیس چارسو دو فیلم «مادر»(Emma) از اندونزی حاضر در بخش مسابقه بین الملل و «میز» (The Tabl) حاضر در بخش سینمای کره در سالن ۲ و ۳ به نمایش درمی‌آید.

در این دوره از جشنواره سالن ۲ پردیس سینمایی چارسو به صورت اختصاصی برای اهالی رسانه در نظر گرفته شده است و منتقدان و خبرنگاران می‌توانند بدون رزرو بلیت و تنها با ارائه کارت خبرنگاری جشنواره (Press) به تماشای فیلم‌هایی که در این سالن به نمایش درمی‌آید بنشینند. البته بدیهی است که سالن شماره دو پردیس چارسو ظرفیت مشخصی دارد و تا همان اندازه می‌تواند پذیرای منتقدان و خبرنگاران باشد، بنابراین با پر شدن ظرفیت این سالن، اهالی رسانه می‌توانند از سایر سالن‌ها استفاده کنند که این امر مستلزم رزرو بلیت است.

اهالی رسانه و منتقدان برای استفاده از برنامه‌های سایر سالن‌ها باید یک روز قبل از طریق سایت سینماتیکت بلیت فیلم مورد نظرشان را رزرو کنند که البته همچون سال گذشته رزرو بلیت برای اهالی رسانه به صورت رایگان خواهد بود.

سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، ۸-۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۲۱ تا ۲۸ آوریل ۲۰۱۷) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز