خبرگزاری کار ایران

"تیروژ" با اجرای مجتبی عسگری به رودکی می‌رود

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۷۲۷

گروه"تیروژ" به خوانندگی مجتبی عسگری و آهنگسازی فروزان پور‌عارف؛ کنسرتی را 10 اردیبهشت در تالار رودکی برگزار خواهد کرد.

مجتبی عسگری در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: در این کنسرت که از ساعت ۲۰:۳۰ در تالار رودکی آغاز می‌شود ما برنامه‌ را در دو بخش و در دستگاه‌های سه‌گاه و همایون درنظر گرفته‌ایم.

این خواننده در ادامه افزود: ما در بخش اول کنسرت گروه"تیروژ" قطعاتی چون"مقدمه سه‌گاه"، "ساز و آواز"، "تصنیف گفتار سبز"، "ساز و آواز"، "چهارمضراب سه‌گاه"، "تکنوازی نی"، "تصنیف سرو سیمین" و "رنگِ سه‌گاه" را اجرا می‌کنیم.

وی همچنین عنوان کرد: ما در بخش دوم برنامه نیز که در دستگاه همایون ساخته شده قطعات"بیابان"، "ساز و آواز"، "تصنیف اوج آرزو"، "ساز و آواز"، "بانگِ مهر"، "دونوازی"، "تصنیف خانه‌ی سودا" و "چهارمضراب همایون" روی صحنه می‌بریم.

مجتبی عسگری درباره اعضای گروه‌"تیروژ" نیز گفت: در این کنسرت فرزان پورعارف (آهنگساز، سرپرستِ گروه و نوازنده کمانچه)، علی عابدین (سنتور)، هومن قنبری (تار)، مسعود آزین (تار)، سیاوش محمدی (نی)، ساره اسداللهی (کمانچه و آلتو)، تینا لاجوردیان (عود)، سمانه گلکار (تنبک) و خود من به عنوان خواننده گروه"تیروژ" را همراهی می‌کنیم.

وی افزود: گروه موسیقی"تیروژ" در سال ٩٣ توسط فرزان پورعارف تاسیس شده و همواره دغدغه اجرای موسیقی کلاسیک ایرانی با بافت و سونوریته‌ای منحصربه‌خودش رو داشته و در برنامه سال جاریِ خود اجرای کنسرت و انتشار دو آلبوم را دارد که بیش از ٧٠ درصد مراحل ضبط آنها انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز