خبرگزاری کار ایران

اجرای دوباره "پچ‌پچه‌های پشت خط نبرد" و دو اجرایی شدن "شیرهای خان باباسلطنه"

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۲۹۵

اجرای دوباره نمایش "پچ‌پچه‌های پشت خط نبرد" و دو اجرایی شدن "شیرهای خان باباسلطنه" دو خبر جدید از پردیس تئاتر شهرزاد است.

به گزارش ایلنا، این نمایش پس از وقفه‌ای کوتاه از روز سه شنبه 21 شهریور ماه 96 ساعت 20 به اجراهای خود ادامه خواهد داد.

"پچپچه‌های پشت خط نبرد" یکی از بهترین آثار نمایشی درحوزه جنگ و دفاع مقدس است که علیرضا نادری نوشته و اشکان خیل‌نژاد آن را کارگردانی کرده است.

نوید محمدزاده، حمیدرحیمی، مهدی فریضه، سینا بالاهنگ، امیراحمد قزوینی، محمدهادی عطایی، کیوان ساکت‌اف و محمد اشکان‌فر در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت این نمایش به سایت تیوال و گیشه این تماشاخانه واقع در خیابان حافظ، خیابان نوفل لوشاتو، شماره 74 مراجعه کنند.

نمایش "شیرهای خان باباسلطنه" دو اجرایی شد

نمایش "شیرهای خان باباسلطنه" به دلیل استقبال مخاطبان دو اجرایی شد.

این نمایش کمدی، موزیکال به نویسندگی و کارگردانی افشین هاشمی در روزهای پنجشنبه وجمعه 23 و 24 شهریور در دو سانس 18 و 21:30 به صحنه می‌رود.

گلاب آدینه، محمدرضا مالکی، شهرام مسعودی، علیرضا ناصحی، وحید نفر، محمدرضا آزادفر، افشین هاشمی، مسیح کاظمی، فاطمه حیدری‌فر، النازسلیمانی، احسان بیات‌فر، مانیا علیجانی، صبا گرگین‌پور، مهدی پناهی، محمد دائی‌چین، مبین دودانگی، معین طاهری‌طاری، صابر گل‌محمدی و مونا فرجاد بازی‌سازان این نمایش هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت این نمایش به سایت تیوال وگیشه پردیس تئاتر شهرزاد واقع درخیابان حافظ، خیابان نوفل لوشاتو، شماره 74 مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز