خبرگزاری کار ایران

داوران بخش تجسمی پنجمین جایزه هنر و ادبیات محتشم معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۳۱۷

دبیر بخش تجسمی جایزه هنر و ادبیات محتشم، ایرج اسکندری، مسعود نجابتی، ابراهیم حقیقی، سیدکمال طباطبایی، جواد بختیاری، سیدمجتبی موسوی را به‌ عنوان داوران این بخش معرفی کرد.

به گزارش ایلنا، جایزه هنر و ادبیات محتشم، داوران بخش هنرهای تجسمی این جایزه را معرفی کرد.

سیدامیر سقراطی (دبیر بخش تجسمی)، ایرج اسکندری، مسعود نجابتی، ابراهیم حقیقی، سیدکمال طباطبایی، جواد بختیاری، سیدمجتبی موسوی را به‌ عنوان داوران این بخش معرفی کرد.

سقراطی با بیان این‌که انتخاب اولیه آثار را به تنهایی انجام خواهد داد، گفت: بعد از این‌که تعداد آثار به حد قابل قبولی رسید، انتخاب و بازبینی اولیه آثار را آغاز خواهم کرد تا آثار بسیار ضعیف، ابتدای کار از مرحله داوری خارج و بقیه آثار برای داوران ارسال شوند تا وقت زیادی از داوران گرفته نشود.

دبیر بخش تجسمی جایزه هنر و ادبیات محتشم ادامه داد: آثار برای داوری دسته‌بندی خواهند شد، چون هریک از داوران در یک رشته تبحر بیشتری دارند و با این کار می‌خواهیم در هر رشته یکی از داوران سرپرست آن بخش شود تا روند داوری مسیر خوب و بدون اشتباهی را طی کند.

سقراطی افزود: داوری بخش تجسمی از روی عکس‌های ارسالی از سوی شرکت‌کنندگان صورت خواهد گرفت چون حجم آثار این بخش در ابعاد بزرگ و ارسال آن بسیار سخت است. بعد از انتخاب نهایی، برگزیدگان باید اصل اثر را به دبیرخانه ارسال کنند.

دبیر بخش تجسمی یادآوری کرد: تعدادی از آثار برای نمایشگاه جشنواره انتخاب می‌شوند و سپس از میان آن‌ها آثار برگزیده نیز معرفی خواهند شد.

پنجمین جایزه هنر و ادبیات محتشم، آبان ماه سالجاری به همت اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی برگزار می‌شود.

همچنین شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را تا 14 آبان‌ماه به آدرس ایمیل honariershad@gmail.com ارسال و در صورت نیاز  با شماره ۸۸۸۹۷۴۱۵ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز