خبرگزاری کار ایران

رونمایی از کتاب چهره‌های معاصر موسیقی ایران/تقویم‌های مریم زندی به بازار می‌آید

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۹۶۳

کتاب «چهره‌های معاصر موسیقی ایران» مریم زندی روز جمعه اول دیماه در گالری ایوان رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پنجمین جلد از مجموعه‌ی «چهره‌‌ها»ی مریم زندی روز جمعه اول دیماه ساعت ۴ عصر، در گالری ایوان رونمایی خواهد شد.

این عکاس درباره کتاب تازه‌اش گفت: کتاب «چهره‌های معاصر موسیقی ایران» عنوان پنجمین و آخرین جلد از مجموعه‌ی چهره‌هاست که به‌زودی روانه بازار کتاب می‌شود. به همین مناسبت نمایشگاهی از ۲۰ - ۲۵ تا از عکس‌های کتاب، در گالری ایوان به نمایش درمی‌آید. البته انتخاب تعداد محدودی عکس از بین این همه فریم کار دشواری است.

‌وی ادامه داد: چون کتاب به اهالی موسیقی ایران اختصاص دارد، اجرای زنده‌ی موسیقی نیز در روز افتتاحیه نمایشگاه خواهیم داشت. یک فیلم کوتاه نیز از روند ۱۶ ساله‌ی عکس‌برداریِ این کتاب نیز تهیه شده که پخش می‌شود. این نمایشگاه تا یک هفته ادامه خواهد داشت.

این عکاس درباره‌ی تقویم‌هایش نیز گفت: تقویم‌های سال نود و هفت چاپ شده و تا هفته‌ی آینده روانه‌ی بازار می‌شود. یکی از تقویم‌ها مثل هر سال، «مائده‌های ایرانی» است. دیگری یک تقویم کوچک است که موضوع‌اش «سیب» است. سومین تقویم هم «چینش گُل» نام دارد که تصاویر مختلفی از گُل است که در آتلیه‌ام عکاسی کرده‌ام. امسال به خاطر چاپ کتاب موسیقی، تقویم‌ها با کمی تأخیر به بازار آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز