خبرگزاری کار ایران

محسن حسینی«دیر نشه» را منتشر کرد

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۶۰۲

محسن حسینی که سابقه آهنگسازی برای خوانندگانی چون سالار عقیلی، علیرضا افتخاری و عبدالحسین مختاباد را دارد این‌بار در مقام خواننده قطعه «دیر نشه» را منتشر کرد.

به گزارش ایلنا، محسن حسینی (آهنگساز و نوازنده سنتور )، نخستین قطعه رسمی خود در مقام خواننده را به نام «دیر نشه» و با استفاده از تلفیق موسیقی الکترونیک و اصیل ایرانی منتشر کرد.

قطعه «دیر نشه» توسط رامین عبداللهی تنظیم و میکس و مستر شده و روی شعری از فواد فرهنگ اجرا شده است.

حسینی با آهنگ «دیر نشه»، فضایی متفاوت نسبت به آثار  قبلی خود ارائه کرده است که با بررسی‌های فراوان و بهره‌گیری از مشورت صاحب‌نظران به آن دست پیدا کرده و به‌عنوان ژانر کاری خود برای ادامه مسیر خوانندگی برگزیده است. این تفاوت در تمامی بخش‌های اثر اعم از ترانه، ملودی و تنظیم به چشم می‌خورد.

محسن حسینی درباره این اثر و انتخاب ژانر خود گفت: هرچند سبک موسیقی پاپ، مردمی محسوب می‌شود، ولی در عین‌حال نباید در آن به سطحی‌نگری و باری به هر جهت کار کردن رسید. موسیقی پاپ ظرفیت‌های بالایی در جذب مخاطب دارد اما متأسفانه این روزها شاهدیم که از غنای موسیقایی آثار پاپ کاسته شده و صرفاً گیشه ملاک و معیار سنجش موفقیت این آثار شده است.

این خواننده و آهنگساز اضافه کرد: تلفیق موسیقی ایرانی و پاپ در دوره‌های مختلف به شکل‌های گوناگون انجام‌شده اما بنده و تیم تولید سعی کردیم نگاه به‌روزتر و درعین‌حال فنی‌تری به مقوله تلفیق داشته باشیم.

وی افزود: من با توجه به تحصیلات آکادمیک موسیقی و شاگردی نزد اساتید بزرگ موسیقی ایرانی و آثار متعددی که در زمینه‌ی آهنگسازی و تنظیم با خوانندگان مطرح داشته‌ام وظیفه خودم می‌دانم  که در ژانر جدیدی که برای خوانندگی برگزیده‌ام سلیقه و پسند موسیقایی مردم را ارتقا ببخشم. چرا که به نظر بنده موسیقی و سازهای ایرانی با قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بسیار بالایی که دارند می‌توانند علاوه بر شیوه‌ی ارائه‌ی رایج  و کلاسیک خود، در کنار موسیقی‌های گوناگون از سراسر جهان نیز بنشینند و محدوده‌ی شنوندگان خود را گسترش دهند. نمونه بارز آن استاد کیهان کلهر هستند که با اجراهای بی‌نظیری که با نوازندگان گوناگون از ملیت‌های مختلف داشته‌اند موسیقی و ساز کمانچه ایرانی را در جهان بر سر زبان‌ها انداخته‌اند.

در ادامه می‌توانید قطعه «دیر نشه» به آهنگسازی و خوانندگی محسن حسینی را از اینجا بشنوید:

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز