خبرگزاری کار ایران

گرامیداشت یاد خسرو شکیبایی در تالار وحدت

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۹۲۵

کنسرت نوستالژی «ناصر چشم‌آذر» با همراهی ارکستر بزرگ «ایستگاه» شامگاه 23 و 24 اسفندماه در تالار وحدت برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در ابتدای این کنسرت ناصر چشم‌آذر ضمن خوشامدگویی به حضار ابتدای کنسرتش را به اجرای آلبوم پرخاطره «باران عشق» اختصاص داد و استقبال حضار از این آثار باعث شد این هنرمند در حین اجرا بارها و بارها از همه تشکر کند.

پارت دوم برنامه به اجرای موسیقی فیلم‌های شاخص که آهنگسازی آنها را خود چشم‌آذر برعهده داشت، اختصاص داشت و در این بخش موسیقی فیلم‌هایی چون: زن دوم، هامون، دختران غریب، خواب و بیدار، گشت ارشاد و... با همراهی ارکستر بزرگ ایستگاه اجرا شدند و دراین بین یکی از حضار خواستار اجرای مجدد «خواهران غریب» شد که چشم‌آذر در این بخش ضمن گرامیداشت یاد خسرو شکیبایی، این بار به تنهایی و با پیانو این اثر را اجرا کرد و خود نیز بجای شکیبایی ترانه معروف «مادر من مادر من» را خواند که به شدت مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.

آخرین بخش این کنسرت با حضور اشکان خطیبی به عنوان خواننده در روی صحنه برگزار شد و این هنرمند قطعاتی چون: زائر، خدای آسمونها، عید شما مبارک و... را اجرا کرد تا این بخش با همخوانی و استقبال حاضرین پرطرفارترین قسمتاز کنسرت نوستالژی لقب بگیرد.

استقبال از این بخش باعث شد سانس دوم این کنسرت با دو قطعه بیز به اتمام برسد و در این بین یکی از دوستداران ناصر چشم‌آذر نیز با ساختن تندیس این آهنگساز از وی تقدیر کرد و این تندیس از سوی اشکان خطیبی به چشم‌آذر تقدیم شد.

ناصر چشم‌آذر در انتهای این کنسرت با دعوت از «مهدی نوروزی» (سرپرست ارکستر ایستگاه) روی صحنه از زحمات وی برای این کنسرت تقدیر کرد و از او به عنوان هنرمندی پرتلاش یاد کرد.

مهدی نوروزی پس از این کنسرت نیز در گفتگویی کوتاه با سایت «موسیقی ما» درباره برنامه‌های آینده این ارکستر گفت: در حال برنامه‌ریزی برای کنسر‌ت‌های اروپای ارکستر ایستگاه هستیم و به زودی در این باره اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کنسرت نوستالژی ناصر چشم‌آذر با همراهی ارکستر بزرگ ایستگاه به همت موسسه «آوای دوران» و تهیه‌کنندگی رسول ترابی و با حمایت رستوران «بومی» به مدیریت «آویسا پاپلی» در تالار وحدت روی صحنه رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز