خبرگزاری کار ایران

رشیدپور مطرح کرد؛

تمام عایدی من از رییس‌جمهور یک تراول ۵٠ هزارتومانی است/اجرای هفت را دیگر قبول نمی‌کنم

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۳۲۱

رضا رشیدپور می‌گوید برای حمایت از حسن روحانی در انتخابات ریاست‌جمهوری هیچ منفت و سودی نبرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رضا رشیدپور که شب گذشته (شنبه 26 اسفند ماه) اولین مهمان برنامه بهار نارنج بود، درباره بازگشتش به تلویزیون و رابطه‌اش با دولت حسن روحانی گفت: برگشت من به تلویزیون هیچ ارتباطی به آقای روحانی نداشت. من ٨ سال از تلویزیون دور بودم و هیچکس سراغی از من نمی‌گرفت. تمام عایدی من هم از رییس‌جمهور یک تراول چک ۵٠ هزار تومانی است که شب میلاد حضرت زهرا (س) آقای روحانی در هواپیما به ما داد و اگر هرکسی سندی خلاف این دارد، می‌تواند منتشر کند.

 وی با اشاره به گفتگویی که اخیرا در شبکه اول سیما با حسن روحانی (رئیس‌جمهور) انجام داد، گفت: مجری گفتگو با رئیس‌جمهور همیشه توسط یک شورا انتخاب می‌شود. من قرار بود در برنامه دید در شب با رئیس‌جمهور گفتگو کنم اما بعد از چندبار که به من پیشنهاد شده بود گفتگو را انجام دهم، امسال پذیرفتم.

وی ادامه داد: گفتگوی من با رئیس‌جمهور درست بعد از اعتراضات تند دی ماه و درست زمانی که مردم خشمگین بودند، انجام شد. زمانی که مردم توقعات و سوالاتی داشتند و می‌خواستند در گفتگو با رئیس‌جمهور مطرح شود. کسی برای من سوالی طراحی نکرده بود اما طبیعتاً چارچوب‌ها و محدودیت‌هایی مشخص شده بود و انبوهی از پرسش‌هایی که می‌توانستم بپرسم باقی ماند. خوشحالی من از این بابت است که این گفتگو نمونه‌ای مشابه در فرم  رفتاری و فرم بیان نداشت و با خودش مقایسه می‌شد.

 رشیدپور ادامه داد: زمانی که خودمان می‌خواهیم سؤال بپرسیم در هزارتوی مصلحت‌ها گیر می‌کنیم اما وقتی فرد دیگری می‌خواهد سؤال بپرسد به راحتی انتقاد می‌کنیم. هرآنچه مردم می‌گویند و نظر افکار عمومی است، روی چشم من جا دارد.

وی خطاب به منتقدانش گفت: من ٨ سال در رسانه نبودم و کسی سراغی از من گرفت؟ آیا کسی پرسید چطور زندگی می‌کنی؟ میزان احساس تنهایی من به حدی بود که به بغض رسیده بود. در سال ٩٢ درحالیکه هیچ برنامه و پروژه‌ای در صداوسیما نداشتم و موجی از ناامیدی در بین مردم برای شرکت در انتخابات راه افتاده بود، یک گروه انتخاباتی از من دعوت کرد کمکشان کنم. من فقط احساس وظیفه کردم اگر بتوانم ١٠ نفر را برای شرکت در انتخابات قانع کنم به کشورم ادای دین کرده‌ام.

 وی با اشاره به پذیرفتن اجرای برنامه هفت سینمایی گفت: من در خانواده صداوسیما کار می‌کنم. این خانواده یک جاهایی به تنگنا می‌خورد. ٢۴ ساعت قبل از شروع برنامه هفت خانواده من در یک تنگنا گیر می‌کند و من حاضر می‌شوم فداکاری کنم تا خانواده از این دریچه سخت عبور کند. برنامه هفت نگاه تلویزیون به سینماست نه نگاه سینما به سینما جز یکی دو مورد هیچ نقد تندی از سوی اهالی سینما نسبت به اجرای من نبود اما به هیچ وجه دیگر برنامه هفت را اجرا نمی‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز