خبرگزاری کار ایران

انتشار کتاب «ملک سلطانی و نگین سلیمانی»

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۶۰۲

در آستانه سال نو کتاب «ملک سلطانی و نگین سلیمانی» شامل پژوهش‌ها و جستارهایی درباره رسانه و سیاست و امنیت نوشته امیر دبیری مهر پژوهشگر علوم سیاسی از سوی انتشارات نقد فرهنگ منتشر شد.

به گزارش ایلنا در این کتاب که با رهیافت بین رشته ای علوم سیاسی ؛ علوم ارتباطات و مطالعات امنیتی ودفاعی تالیف شده است به موضوعاتی مانند : بازیگران نوین عرصه سیاست ؛ بازیگران غیررسمی موثر بر امنیت، رابطه رسانه و امنیت ملی، رابطه رسانه‌ها و هویت ملی، تاثیر کنش رسانه‌ای بر روابط بین الملل، تکنیک‌های عملیات روانی، تاثیر شبکه‌های ماهواره ای بر امنیت روانی و هویت جامعه ایرانی و... به روش تحلیلی پرداخته شده است.

با توجه به اینکه مطالب این کتاب در ۱۰ سال اخیر و متناسب با نیازها و اقتضائات کشور و با رویکرد پژوهشی تالیف شده و در این اثر بطور یکجا عرضه می شود، مخاطب اصلی آن همه علاقمندان و دست‌اندکاران حوزه‌های سیاسی و رسانه‌ای و امنیتی کشور بویژه پژوهشگران، استادان و دانشجویان رشته‌های علوم سیاسی، روابط بین‌الملل، علوم ارتباطات و علوم دفاعی و امنیتی هستند.

 کتاب ملک سلطانی و نگین سلیمانی اولین کتاب از سری تاملات اندیشکده خرد است و کتابهای دوم و سوم نویسنده تحت عناوین «فرزانگی و جهان داری» و «خردمندی و پارسایی» به زودی به بازار نشر عرضه خواهد شد.

امیر دبیری مهر نویسنده و پژوهشگر؛ دانش آموخته علوم سیاسی با گرایش جامعه شناسی سیاسی در مقطع دکتری تخصصی و رئیس هیات مدیره انجمن اندیشه و قلم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز