خبرگزاری کار ایران

تشییع پیکر سیدمصطفی موسوی، مجری برنامه‌های معارفی تلویزیون

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۴۷۴

پیکر سیدمصطفی موسوی (مجری برنامه‌های معارفی تلویزیون) صبح امروز (جمعه چهارم خرداد) از صحن مسجد بلال صداوسیما تشییع شد.

به گزارش ایلنا، اقبال واحدی در این مراسم در توصیف این همکار خود گفت: مصطفی از چهره‌های خوب و مردم پسند تلویزیون بود و ویژگی‌های نیکو و خاطرات خوشی را از خود به جای گذاشت.

 امیرحسین مدرس نیز در این مراسم از عشق و علاقه مرحوم موسوی به اباعبدالله الحسین (ع) گفت و سوز و گداز در مقتل‌خوانی و مرثیه‌خوانی او در تلویزیون را برخاسته از همین عشق توصیف کرد.

 پیکر مرحوم سیدمصطفی موسوی، مجری و تهیه‌کننده برنامه‌های معارفی سیما پس از تشییع و اقامه نماز در مسجد بلال و طواف قبور شهدای گمنام مدفون در این مسجد، برای خاک سپاری به بهشت زهرا منتقل شد تا در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شود.

مراسم ختم این مرحوم روز یکشنبه (6 خرداد ماه) از ساعت 14 تا 15:30 در مسجد بلال برگزار خواهد شد.

در مراسم وداع با این هنرمند فقید علاوه برخانواده داغدارش و مخاطبان تلویزیون، جمعی از مجریان، مدیران و برنامه‌سازان صداوسیما ازجمله پورحسین قائم مقام معاونت سیما، جعفری جلوه مدیر شبکه دو، غلامرضا میرحسینی مدیر سابق شبکه سه، رسالت بوذری، وحید ایمانی، حسین رفیعی، نیما کرمی، حسن سلطانی، ایرج محمدی (تهیه‌کننده)، مهران رسام (تهیه‌کننده)، اقبال واحدی، اردشیر منظم (دوبلور)، امیرحسین مدرس، منوچهر شاهسواری (مدیرعامل خانه سینما)، محمدمهدی عسگرپور (کارگردان) سیدکاظم احمدزاده و مرتصی یراقبافان حضور داشتند.

سیدمصطفی موسوی، مجری پیشکسوت برنامه‌های حوزه معارف تلویزیون چهارشنبه دوم خرداد ماه در سن 57 سالگی بر اثر ایست قلبی در بیمارستان خاتم درگذشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز