خبرگزاری کار ایران

دیدار مدیر عامل بانک ملی ایران با خانواده شهدا

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۸۳۶۶

همزمان با روز شهید، مدیر عامل بانک ملی ایران با حضور در منزل دو تن از شهدای این بانک،از مقام شامخ شهیدان و خانواده های معزز آن ها تجلیل و تقدیر به عمل آورد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ، محمد رضا فرزین با حضور در منزل شهیدان رضا حسن زاده ولوجردی و داود عابدی، با اشاره به اهمیت تقویت فرهنگ ایثار و شهادت گفت: خون شهید آگاهی آفرین است و عشق و علاقه به شهیدان همواره در قلب مردم می جوشد و مسیر راه را به همگان نشان می دهد.

مدیر عامل بانک ملی ایران در این دیدارها که جواد بخشی مشاور مدیر عامل بانک و رضا خسروی رئیس مرکز امور ایثارگران و خانواده شهدای این بانک نیز حضور داشتند، تاکید کرد: خانواده شهدا سهم مهمی در ثبت قله های بلند ایثار و شهامت توسط رادمردان اسطوره ای دفاع مقدس و مدافعان از حرمین شریفین دارند. بدون شک اجر خانواده های شهیدان در نزد خدای متعال،ماجور است.

دکتر فرزین تاکید کرد: بانک ملی ایران توجه و رسیدگی به خانواده های معزز شهدا را رسالت خود می داند و در این راه با عزم و جدیت برای رفع امور معیشتی، نیازها و دغدغه های آن ها تلاش خواهد کرد.

در انتهای این دیدارها با اهدای لوح تقدیر توسط مدیر عامل بانک ملی ایران از خانواده معزز این شهدا تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز