خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بانک شهر اعلام کرد:

حمایت بانک شهر از نخستین جشنواره و نمایشگاه بین المللی فناوری‌های نوین شهری

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۸۲۱

مدیرعامل بانک شهر از حمایت این بانک ، از نخستین جشنواره و نمایشگاه بین المللی فناوری های نوین شهری خبرداد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، دکتر حسین محمد پورزرندی با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت مسئولیت اجتماعی و توجه ویژه بانک شهر به این موضوع، نخستین جشنواره و نمایشگاه بین المللی فناوری‌های نوین شهری مورد حمایت این بانک قرار گرفت. 

مدیرعامل بانک شهر مهم‌ترین هدف برگزاری نخستین جشنواره و نمایشگاه  بین المللی فناوری های نوین شهری را شناخت، تجزیه ، تحلیل و ارزیابی وضعیت کنونی و آینده شهرها در بهره گیری از فناوری‌های نوین و ایجاد زمینه های انتقال فناوری میان شرکت‌های دانش بنیان داخلی در پیوند با نیازمندی‌های شهری مدیریت شهری عنوان کرد.

 پورزرندی با تاکید براین‌که پیشروی به سمت شهرهای الکترونیک و هوشمند جز با فراهم کردن فناور های نوین شهری میسر نخواهد بود،گفت: بانک شهر با حمایت از این نوع جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها شهر ها را در دستیابی به این مهم همراهی خواهد کرد.

وی تصریح کرد: از آنجایی که بانک شهر حامی اصلی شهروندان و مدیریت شهری شهرهای سراسر کشور است،حمایت از این جشنواره‌ها و نمایشگاه ها را وظیفه اصلی خود می‌داند.

مدیرعامل بانک شهر خاطر نشان کرد: برگزاری نخستین جشنواره و نمایشگاه بین المللی فناوری های نوین شهری موجب می‌شود تا بسیاری از امکانات و نیازهای شهر و کشور بهتر دیده شود.

پورزرندی در ادامه با اشاره به حضور چندین کشور اروپایی در این جشنواره گفت: قطعا نخبگان ایرانی خواهند توانست پیشرفت‌های علمی خود را به جهانیان نشان دهند.

بر این اساس، نخستین دوره جشنواره و نمایشگاه بین المللی فناوری‌های نوین شهری از 13 تا 15 مرداد به میزبانی شهر اصفهان برگزار می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز