خبرگزاری کار ایران

خبر خوب برای بازنشستگان تهرانی؛

وام سفر با شرایط آسان با حمایت بانک تجارت

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۱۸۸

به گزارش ایلنا، یکی از سیاست های مهم دولت تدبیر و امید که با روی کار آمدن حسن روحانی همواره به آن تاکید و توجه ویژه ای می شود، موضوع ارائه خدمات به جامعه بازنشسته کشور است .قشری که عمر خود را صرف خدمت به کشور کرده و اینک با شرایط اقتصادی کشور نیازمند توجه جدی می باشد. در سال های اخیر و همزمان با افزایش میزان بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی ، ارائه خدمات رفاهی به این بخش از جامعه بسیار مهم بنظر میرسد.در همین راستا و با توجه به سیاست های جدی دولت در این زمینه و با مساعدت های صورت گرفته از جانب بانک تجارت ، اینک  این قشر از جامعه میتواند از تسهیلات سفر استفاده نماید.

دکتر هادی شیر پور، مدیر عامل شرکت آهوان که از شرکت های تابعه بانک تجارت می‌باشد به تشریح نحوه ارائه این خدمات پرداخت.

شیرپور با اشاره به برخی کاغذ بازی ها و بعضا برخورد سختگیرانه شبکه بانکی با جامعه بازنشسته از جمله کاغذ بازی ها، افتتاح حساب، معرفی ضامن و مواردی از این دست، در مورد چگونگی اخذ این تهسیلات اظهار داشت: شرکت آهوان با حذف مراجعه متقاضیان به بانک، به صورت مستقیم کار تشکیل پرونده و ارائه تسهیلات را تا سقف   30میلیون ریال در قالب سفر انجام میدهد.

به این ترتیب بازنشستگان برای استفاده از این وام که به صورت اقساط 10 ماهه ارائه می شود دیگر نیازی به مراجعه به بانک و تشکیل پرونده ندارند و کل عملیات مالی و اعتباری آنان در شرکت آهوان انجام خواهد شد.

به این ترتیب که متقاضیان با ارایه در خواست سفر و خرید خدمات مورد نیاز خود،در همان محل شرکت از تسهیلات مورد نظر می توانند بهره مند شوند.

مدیر عامل آهوان افزود: این تسهیلات برای سفر به  مشهد و عتبات و هتل چابکسر همزمان با خرید با شرایط ویژه قرض الحسنه پرداخت خواهد شد.

شیرپور با اشاره به خدمات قابل ارائه در این شرکت گفت:این تسهیلات برای سفر به کربلا و هتل آهوان بصورت قرض الحسنه و بدون نیاز به پیش پرداخت ارائه میشود و برای سایر مقاصد با کارمزد متعارف بانکی و تا سقف 40% نقد و ما بقی با اقساط 10ماهه به بازنشستگان پرداخت خواهد شد.

مدیر عامل آهوان ضمن تقدیر از مدیریت بانک تجارت به خاطر حمایت های صورت گرفته از این طرح، از آمادگی این شرکت را برای ارائه خدمات به صورت سازمانی برای ارگان ها و دستگاه های مختلف اعلام کرد.

شیرپور در انتهای این گفتگو به این موضوع که این طرح فقط برای بازنشستگان تهران قابل ارائه است گفت: با در نظر گرفتن سیاست های بانک تجارت در خصوص توجه جدی به جامعه بازنشسته ، در برنامه های صورت گرفته در شرکت آهوان در جهت حمایت جدی این شرکت از جامعه بازنشسته  وخانواده های آنان امیدواریم در سایر در سایر شهر های کشور نیز زمینه ارائه خدمات رفاهی و گردشگری به این قشر در اینده ای نزدیک خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز