خبرگزاری کار ایران

درصورت تکمیل طرح های در دست اجراء؛

۳۰۰لیتر درثانیه به تامین آب شرب شهر کلاردشت افزوده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۱۰۰

با توجه به مسافر پذیر بودن کلاردشت امیدواریم با بهره‌برداری از این پروژه‌ها مشکل کمبود آب این شهر برطرف شود.

مدیر آب و فاضلاب نوشهر و چالوس با بیان اینکه با توجه به مسافر پذیر بودن کلاردشت امیدواریم با بهره برداری از این پروژه‌ها مشکل کمبود آب این شهر برطرف شود گفت: اجرای پروژه‌های آبرسانی کلاردشت نیازمند اعتبارات جهت اتمام طرح‌های نیمه کاره است.

به گزارش ایلنا از ساری، وی با اشاره به اینکه اصلاح وزون بندی شبکه حسن کیف به طول ۲ هزار متر با هدف کاهش هدررفت آب و استاندارد سازی انشعابات ودسترسی آسان به شبکه توزیع درمواقع ضروری تکمیل شده است گفت: برای اجرای این طرح ۲ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

مدیر آب وفاضلاب نوشهر و چالوس همچنین از احداثمخزن ۱۵۰۰ متر مکعبی درمنطقه لاهو با هدف تامین ذخیره مطمئن و اجرای زون بندی وفشار مناست درمواقع پیک مصرف درکلاردشت خبرداد و تصریح کرد: درحال حاضر احداثجاده دسترسی وخاکبرداری و لوله‌های ورودی و خروجی مخزن به اتمام رسید وبرای اجرای آن ۱۱ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

عبداللهی با تاکید براینکه احداثمخزن ۲ هزار مترمکعبی، خط انتقال وشبکه توزیع درمنطقه رودبارک شهر کلاردشت دردست اقدام می‌باشد گفت: درصورت تامین اعتبار مورد نیاز درسال آینده عملیات اجرائی آن آغاز می‌شود.

وی افزود: برای اجرای این طرح ۲۲ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

مدیر آب وفاضلاب نوشهر و چالوس با اشاره به اینکه طراحی احداثدهانه آبگیر با هدف جمع آوری آب به میزان ۳۰۰ لیتر درثانیه واحداثتصفیه خانه آب جهت مقابله با بحران کمبود آب در کلاردشت درحال انجام است افزود: برای اجرای این طرح ۴۵ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است که با اجرای طرح‌های در دست اجراء برای افق طرح ۱۲ هزار خانوار شهر کلاردشت از نعمت آب شرب بهره‌مند خواهند شد.

عبداللهی از آغاز به کار پروژه تامین آب هچیرود با اعتبار ی بالغ بر ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال خبرداد و گفت: هدف از اجرای این طرح افزایش ظرفیت تامین وبهسازی منصوبات جهت تامین آب سالم و بهداشتی و انتقال آب از چشمه به شبکه توزیع جهت مقابله با کمبود آب اجراء خواهد شد.

وی اضافه کرد: با اجرای این طرح ۸۵۰۰ نفر تحت پوشش خدمات این طرح قرار خواهند گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز