خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل اعلام کرد:

برگزاری ۷ همایش با محوریت شهیده شاخص در آمل

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۱۰۷

با توجه به فراررسیدن کنگره ملی شهیده شاخص جهت شناسایی سیدطاهره هاشمی هفت همایش با محوریت این شهیده در این شهرستان برگزار می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل گفت: با توجه به فراررسیدن کنگره ملی شهیده شاخص جهت شناسایی سیدطاهره هاشمی هفت همایش با محوریت این شهیده در این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از آمل، محمد محمدی در جلسه ستاد کنگره ملی شهیده شاخص سیدطاهره هاشمی این شهرستان با بیان اینکه برگزاری همایش ها با موضوع حجاب و ایثار انجام می شود، یادآور شد: این همایش ها به ترتیب از چهاردهم آبان ماه در سطح مختلف شهرستان آمل برگزار می شود.

وی با تاکید براینکه در برگزاری کنگره ملی باید یک بودجه ملی در نظر گرفت، اظهار داشت: متاسفانه در برگزاری این همایش ها برای تعیین بودجه از سوی کشور، شهرستان ها را در مذائقه قرار می دهند.

محمدی در اشاره به روز برگزاری این کنگره ابراز داشت: کنگره ملی شهیده شاخص سیدطاهره هاشمی در ۲۱ آذرماه از ساعت ۸ صبح با رونمایی تندیس این شهیده شاخص در ورودی شهر واقع در میدان امام حسین(ع) آغاز خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل ادامه داد: کنرگه در مجتمع فرهنگی هنری اریکه آریایی از ساعت ۹ صبح همان روز آغاز و تا ساعت ۱۶ ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: پایان این کنگره با حضور در مزار شهیهده سیدطاهره هاشمی و با برگزاری همایش کوچکی در گلزار امامزاده ابراهیم(ع) به پایان خواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز