خبرگزاری کار ایران

به منظور رفاه حال کارگران صورت گرفت؛

احداث مجموعه جدید فرهنگی ، ورزشی در چوب وکاغذ مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۹۹۴

پروژه احداث مجموعه فرهنگی ، ورزشی آسایش برای کارگران چوب وکاغذ مازندران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، همزمان با ایام الله مبارک دهه فجر؛ عملیات اجرایی احداث مجموعه چند منظوره فرهنگی، ورزشی " آسایش" دراین شرکت آغازشد.

در این مراسم که معاون اداره کل ورزش و جوانان استان، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره چوب وکاغذ و همچنین مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت آسایش، مجری طرح مذکور حضور داشتند؛ مشخصات مجموعه فرهنگی، ورزشی آسایش اعلام شد.

سعید مرتضوی؛ مدیرعامل مجموعه فرهنگی ؛ ورزشی " آسایش" یکی از اهداف اصلی احداث این مجموعه را بهره مندی کارگران و فرزندان آنان از امکانات فرهنگی و ورزشی عنوان کرد و گفت: برنامه های فرهنگی و ورزشی نقش موثری در ارتقاء اوقات فراغت انسان داشته و او را آماده انجام بهتر امور می نمایند.

به گفته مرتضوی، این مجموعه درزمینی به مساحت ۱۲۵۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر۳۲ میلیارد ریال احداث خواهد شد.

امید نیک نژاد مدیرعامل چوب و کاغذ نیز در سخنانی با گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر؛ از برنامه ریزی های خوب شرکت آسایش برای احداث مجموعه فرهنگی، ورزشی آسایش قدردانی کرد.

وی صنایع چوب و کاغذ مازندران را یک پروژه ملی توصیف کرد و با اشاره به ظرفیت های بالای این شرکت؛ ارایه خدمات شایسته فرهنگی و ورزشی به کارگران را جرو اولویت های مجموعه مدیریتی چوب وکاغذ عنوان کرد وگفت: کارگران با انگیزه وسالم بهترین کارکرد را برای تولید وخودکفایی خواهند داشت.

او ظرفیت های فوق العاده فرهنگی ورزشی چوب و کاغذ را مناسب برای برپایی اردوهای تیم های ملی توصیف کرد و گفت: شرکت چوب وکاغذ یک مجموعه بی نظیراقتصادی و تولیدی است  و تداوم موفقیت های این شرکت منوط به آن است که به خواسته های به حق کارگران احترام بگذاریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز