خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنادر مازندران اعلام کرد؛

افزایش ۷۸ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بنادر مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۹۵۳

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران گفت: میزان تخلیه و بارگیری کالا‌های نفتی و غیر نفتی در بنادر نوشهر و فریدونکنار امسال ۷۸ درصد افزایش داشت.

به گزارش ایلنا، سعید کیا کجوری گفت: میزان تخلیه و بارگیری کالا‌های نفتی و غیر نفتی در بنادر نوشهر و فریدونکنار در ۹ ماهه امسال با افزایش ۷۸ درصدی، به یک میلیون و ۷۳ هزار و ۳۳۸ تن رسید.

کیا کجوری افزود: در این مدت میزان صادرات کالا از بنادر نوشهر و فریدونکنار بیش از ۷۹ هزار و ۳۳۹ تن بوده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال از  افزایش حدود سه برابری معادل ۲۸۵  درصدی برخوردار بوده است.

وی گفت: در بخش ورود کشتی‌های تجاری به بنادر نوشهر و فریدونکنار نیز عملکرد اداره کل در ۹ ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه قبلی ۶۴ درصد افزایش داشته است.

کیا کجوری با اشاره به رونق چشمگیر فعالیت‌های تجاری در بندر فریدونکنار در سال ۱۴۰۲، افزود: عملکرد بندر فریدونکنار از آغاز سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه قبلی در بخش تخلیه و بارگیری کالا ۱۴۷ درصد و در بخش صادرات نیز ۱۰۰ درصد رشد داشته است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران گفت: محصولات کشاورزی، مواد معدنی، مواد غذایی و لوازم خانگی از مهم‌ترین کالا‌های صادراتی به کشور‌های همسایه و غلات، کاغذ و مقوا، چوب و تخته از عمده‌ترین کالا‌های وارداتی به این بنادر در سال جاری بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز