خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران:

التهاب دریافت سبد کالایی در مازندران فروکش کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۹۷

فصلی که درحال توزیع سبد کالا هستیم، فصلی نیست که برنج استان به اندازه نیاز سبد کالایی موجود باشد و در مرحله دوم عرضه سبد کالایی، بخشی از برنج، محصول داخلی خواهد بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: التهاب و ازدحام صف‌های طولای برای دریافت سبد کالا در استان فروکش کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران، محمد محمدپور عمرانی در مورد وضعیت توزیع سبدکالایی در استان گفت: تاکنون حدود نیمی از مشمولان دریافت سبد کالایی، سبد کالایشان را دریافت کرده‌اند و هر روز از صفهای طولانی کاسته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود تا ۱۳ روز دیگر پرداخت مرحله اول کالا در استان به پایان رسد، عنوان کرد: فرصت به اندازه کافی برای دریافت سبد کالایی وجود دارد و تا شب عید هم استانی‌ها می‌توانند سبد کالایی را دریافت کنند.

محمدپور یادآور شد: کالای مورد نیاز به اندازه کافی تامین شده است و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

وی به هدفمندی یارانه‌ها اشاره و اضافه کرد: باید طرح به گونه‌ای اجرا شود که آن دسته از افرادی که نیازمند هستند، مشمول شوند.

وی درباره علت عدم توزیع برنج استان در سبد کالایی یادآورشد: فصلی که درحال توزیع سبد کالا هستیم، فصلی نیست که برنج استان به اندازه نیاز سبد کالایی موجود باشد و در مرحله دوم عرضه سبد کالایی، بخشی از برنج، محصول داخلی خواهد بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران یادآورشد: تاکنون گزارش مردمی نداشتیم که اقلام کالایی تاریخ انقضاء و فاسد عرضه شده باشد و نظارت دقیق روی کالایی ارائه شده، انجام می‌شود.

محمدپور عمران افزود: لیست مشمولان دریافت سبد کالا از سوی صنعت، معدن و تجارت تهیه نشده است و سامانه پیامکی ۵۰۰۴۹۹ در این زمینه پیش بینی شده است.

وی اظهار داشت: تعداد فروشگاه‌های که اقدام به عرضه سبد کالایی در استان می‌کنند، سه برابر شده و به ۱۷۰ مرکز رسیده است.

محمدپور یادآور شد: امروز با پست به توافقی رسیدم تا بتوانیم از چرخه پست استفاده کنیم و آن‌هایی که نمی‌توانند به فروشگاه مراجعه داشته باشند، از طریق سیستم پستی سبد کالایی را دریافت کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از شناسایی ۲۵۰ مرکز جدید نیز برای عرضه سبد کالا در استان خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز