خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری ویژه آمل:

انتشار شایعات قتل توسط خفاش شب و وهابی‌ها در آمل صحت ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۰۶۹

خوشبختانه با تلاش‌های ماموران پلیس آگاهی نیروی انتظامی شهرستان آمل قاتل و خالق خفاش شب خیالی در شهرستان دستگیر شد.

سرپرست فرمانداری ویژه آمل گفت: انتشار شایعات قتل توسط خفاش شب و وهابی‌ها در آمل صحت ندارد.

به گزارش ایلنا از آمل به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل، سید جعفر رسولی، سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان آمل، با اشاره به حادثه اخیر شهرستان آمل که فردی با اجرای نقشه همسرش رابه قتل رساند گفت: خوشبختانه با تلاش‌های ماموران پلیس آگاهی نیروی انتظامی شهرستان آمل قاتل و خالق خفاش شب خیالی در شهرستان دستگیر شد.

وی اظهار داشت: قاتل با توجه به اختلافات خانوادگی با طرح نقشه‌های شوم و دست‌نوشته‌هایی قصد فریب ماموران انتظامی را داشت که دستگیر شد.

رسولی افزود: قاتل پس از ارتکاب قتل همسرش و برای سرپوش گذاشتن بر این امر با رواج شایعات فراوان در سطح شهر که همسرش توسط خفاش شب و وهابی‌‌ها در این منطقه و شهرهای اطراف به قتل رسیده است سعی در گمراه کردن ماموران داشته است.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان آمل بیان داشت: تمام این شایعات در خصوص قتل توسط خفاش شب و وهابی‌‌ها به شدت تکذیب می‌شود و صحت ندارد و در این زمینه هیچ اتفاقی نیفتاده است.

وی ضمن قدردانی از عملکرد نیروی انتظامی آمل در دستگیری فردی که همسرش رابه قتل رسانید ادامه داد: این حرکت ماموران پلیس آگاهی نیروی انتظامی شهرستان آمل که توانستند با شگرد پلیسی و در کمترین زمان ممکن قاتل را شناسائی کنند قابل تقدیر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز