خبرگزاری کار ایران

شهردارقائم شهر:

پرداخت بسته های حمایتی به رفتگران شهرداری

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۹۲۴

شهرداری بصورت میانگین در هر شبانه روز حدود ۱۸۰تن زباله جمع اوری می کند که این عدد در روزهای اول سال(ایام نوروز) چند برابر افزایش می یابد.

شهردارقائم شهر گفت: بصورت میانگین در هر شبانه روز حدود ۱۸۰تن زباله در شهرستان جمع آوری می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر " سید جعفر حسینی " در جمع پرسنل سخت کوش حوزه خدمات شهری(رفتگران) با بیان اینکه بصورت میانگین در هر شبانه روز حدود ۱۸۰تن زباله در شهرستان جمع آوری می شود افزود: با تلاش شبانه روزی رفتگران این زباله ها بموقع جمع آوری می شود.

وی با بیان اینکه در ارائه خدمت به شهروندان عزیز همه مدیران وکارکنان شهرداری تلاش می کنند ادامه داد: اما کارگران خدمات شهری رفتگران جزء زحمت کش ترین پرسنل شهرداری هستند.

شهردار قائم شهر با اشاره به تولید روزانه ۱کیلو ۸۰۰ گرم زباله به ازای هر شهروند اظهار داشت: شهرداری بصورت میانگین در هر شبانه روز حدود ۱۸۰تن زباله جمع اوری می کند که این عدد در روزهای اول سال(ایام نوروز) چند برابر افزایش می یابد.

حسینی به برنامه های شهرداری برای حمایت از رفتگران شهرداری اشاره کرد و گفت: در نظر داریم با پرداخت بسته های حمایتی بخشی از زحمات این همکاران پرتلاش را جبران کنیم.

گفتنی است در این مراسم تعدادی از کارگران شریف خدمات شهری نظرات و مشکلات خود را با شهردار قائم شهر مطرح کردند و عین اله احمدی بعنوان معاون جدید خدمات شهری معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز