خبرگزاری کار ایران

فرماندار بابلسر:

تعلیم وتربیت اثربخش ترین نوع سرمایه گذاری است

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۵۷۱

با سرمایه گذاری در بخش تعلیم وتربیت می توانیم به نتایج مطلوب و موفقیت های چشمگیری دست یابیم.

فرماندار شهرستان بابلسر گفت: سرمایه گذاری در بخش تعلیم وتربیت اثربخش ترین نوع سرمایه گذاری است.

به گزارش ایلنا از بابلسر، سید کریم سجادی بزرگترین سرمایه گذاری را سرمایه گذاری در بخش تعلیم و تربیت دانست و اظهار داشت: درست است که این سرمایه گذاری دیربازده است ولی اثر بخشی آن بسیار زیاداست.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف دستگاه حاکمیت، فراهم کردن زیر ساخت آموزش و پرورش وتعلیم وتربیت است، گفت: یکی از افتخارات بزرگ نظام جمهوری اسلامی ایران این است که این زیرساخت را فراهم کرده است.

فرماندار بابلسر با اشاره به اینکه در این ایام زحمات کارکنان شهرداری، تلاش نیروی های خدوم انتظامی، مدیران مدارس ومسئولان آموزش وپرورش جلوه زیبایی به کشور می بخشد، افزود: این تکاپو نوید بخش آینده ای روشن برای ایران اسلامی است.

سجادی در پایان با اشاره به اینکه بسیاری از فعالیتهای علمی نظیر تامین بخش زیادی از نیازهای دارویی کشور که توسط متخصصان در داخل تولید می شود، کسانی هستند که دراین مدارس درس خواندند اظهار داشت: با سرمایه گذاری در این بخش می توانیم به نتایج مطلوب و موفقیت های چشمگیری دست یابیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز