خبرگزاری کار ایران

آیت اله معلمی:

رویکرد دولت تدبیرو امید به حوزه سلامت قابل تقدیر است

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۶۶۹

علیرغم مشکلاتی که در دولت قبل درخصوص بهداشت و درمان وجود داشت رویکرد دولت تدبیروامید درحوزه بهداشت و سلامت قابل تقدیر و ستایش است.

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری گفت: یکی از دغدغه های اصلی امام(ره) عدم رسیدگی به نیازمند های جامعه بود.

به گزارش ایلنا از ساری، آیت اله معلمی در هشتمین جلسه شورای هماهنگی رفاه اجتماعی مازندران با بیان اینکه مراجعه کنندگان به مسئولین رفاه اجتماعی مردم اکثرا مستعضفین و طبقات پایین هستند افزود: مدیران حوزه باید خدا را شاکر باشند که به این جماعت خدمت میکنند زیرا این نوع خدمتگذاری یک نوع عبادت است.

وی با اشاره به اینکه هرگاه احاد جامعه و مدیران گوش به فرمان رهبری بودند عزت پیدا کردند تصریح نمود: هرگاه اراده در مراجعه کنندگان و مسئولین باشد خداوند هم کمک خواهد کرد که مشکلات راحتر حل شود.

عضو خبرگان رهبری افزود: علیرغم مشکلاتی که در دولت قبل درخصوص بهداشت و درمان وجود داشت رویکرد دولت تدبیروامید درحوزه بهداشت و سلامت قابل تقدیر و ستایش است.

ایت اله معلمی با تشریح اینکه ریشه نیکی به دیگران به داشتن صفت " رحمان " خدایی در ذات انسان بر می گردد اضافه نمود: اگر انسان این صفت خدا را داشته باشد به دنبال محبت کردن به مردم است و دوست داشتن مردم به این صفت خدایی بر می گردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز