خبرگزاری کار ایران

بخشدار بهنمیر:

مشکل کم‌آبی بخش بهنمیر رسیدگی شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۰۰۷

اعتبارات لازم برای ترمیم و بازسازی بخش‌های فرسوده شهرستان بابلسر باید تخصیص یابد.

بخشدار بهنمیر گفت: باید مشل کم‌آبی بخش بهنمیر رسیدگی شود.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بابلسر، مجتبی حبیب‌نژاددر نخستین جلسه ستاد خدمات سفر در سالن اجتماعات فرمانداری بابلسر با بیان اینکه تمام تلاش ما رضایت‌مندی مردم است، اظهار کرد: نباید تمام تلاش خود را صرف فراهم کردن اسکان مسافران کنیم بلکه اصل مهم ایجاد زمینه مناسب برای رفاه حال شهروندان است.

وی با بیان اینکه برخی ورودی‌های بخش در شهرستان بابلسر نیاز به مرمت دارد، افزود: اعتبارات لازم برای ترمیم و بازسازی بخش‌های فرسوده شهرستان بابلسر باید تخصیص یابد.

بخشدار بهنمیر افزایش بی‌رویه قیمت در زمان ورود مسافران را یکی از مهم‌ترین مشکلات شهرهای ساحلی دانست و افزود: اداره صنعت، معدن و تجارت نظارت بیشتری در بحثقیمت‌ها داشته باشد.

حبیب‌نژاد درباره شناسایی مساجد بین‌راهی در طول محورهای این شهرستان گفت: نیاز است، فعالیت تعدادی از این مساجد به صورت شبانه‌روزی باشد تا مسافران مشکلی در این باره نداشته باشند.

وی با تاکید به فراهم کردن مقدمات لازم در شناسایی جاذبه بخش‌ها از سوی ستاد خدمات سفر گفت: به مشکل کم‌آبی بخش بهنمیر رسیدگی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز