خبرگزاری کار ایران

امضا تفاهم نامه همکاری ستاد بازسازی عتبات عالیات و بانک صادرات ایران

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۷۰

در حال حاضر بازسازی حرمهای مطهر به اتمام رسیده و طرحهای توسعه‌ای حرم‌ها در دستور کار ستاد قرار دارد که ساخت صحن حضرت زهرا(س) به مساحت ۲۲۰ هزار متر مربع در نجف اشرف اصلیترین آنهاست.

ایلنا: مراسم امضای تفاهم نامه همکاری ستاد بازسازی عتبات عالیات و بانک صادرات ایران با حضور رییس ستاد و مدیر عامل این بانک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، " حسن پلارک " با اشاره به سبقه ارادت و علاقه مردم ایران به اهل بیت و اعتاب مقدسه و بازسازی این اعتاب اعلام کرد: بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف از سوی این ستاد در اعتاب مقدسه اجرا و تکمیل شده است.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خاطرنشان کرد: در حال حاضر بازسازی حرمهای مطهر به اتمام رسیده و طرحهای توسعه‌ای حرم‌ها در دستور کار ستاد قرار دارد که ساخت صحن حضرت زهرا(س) به مساحت ۲۲۰ هزار متر مربع در نجف اشرف اصلیترین آنهاست.

پلارک با اشاره به اینکه تمامی اتکای ستاد به مردم است گفت: تاکنون مشارکت هم میهنان از جای جای ایران اسلامی ما را در اجرایی نمودن طرح‌ها یاری نموده است. ما معتقدیم که از این پس نیز به ویژه پس از امضای این تفاهم نامه مردم عزیزمان می‌توانند ما را بهتر همراهی کنند.

وی به تشریح روشهای مشارکت از طریق این تفاهم نامه پرداخت و افزود: روش اول از طریق واریز از درگاه اینترنتی پرداخت الکترونیک بانک صادرات به شماره حساب اختصاصی ستاد موسوم به ۱۱۰ است. روش دوم هم از طریق کسر از مانده حساب‌های جاری، قرض الحسنه و یا سایر حسابهای اشخاص است، به این شکل که هر کس مایل به اهدای مبلغ به ستاد بود؛ با اعلام به بانک ماهانه سه رقم آخر حساب خود را به ستاد کمک کنند.

پلارک تاکید کرد: همچنین هموطنان می‌توانند پس از معرفی از سوی ستاد، به بانک مراجعه نموده و با دریافت تسهیلات قرض الحسنه و پرداخت ماهیانه اقساط در توسعه حرمهای مطهر مشارکت کنند.

همچنین در این آیین مدیر عامل بانک صادرات ایران با اشاره به دلایل امضای این تفاهم نامه گفت: با توجه به علاقه و ارادت هموطنان گرامی ما به اهل بیت عصمت و طهارت و به خصوص برای مشارکت در امر بازسازی و توسعه حرمهای مطهر ایشان و از سوی دیگر به جهت اینکه بانک صادرات ایران از جمله بانکهای پیشتاز در امر توسعه شعب، توسعه زیرساخت‌ها و بانکداری الکترونیک است درصدد امضای این تفاهم نامه بر آمدیم.

پیشرو با برشماری مشارکت کارکنان این بانک در برخی از طرحهای بازسازی حرمهای ائمه معصوم یادآور شد: از آنجاکه همکاران ما پیش از این در ساخت دربهای حرم مطهر امامین جوادین و تامین روشنایی‌های حرم امام حسین ع مشارکت کرده بودند ادامه این همکاری‌ها در قالب‌های دیگر نیز توسط کار‌شناسان دو طرف بررسی شد و به تفاهم نامه حاضر رسید.

در پایان این مراسم نیز تفاهم نامه همکاری به امضاء طرفین رسیده و مبادله شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز