خبرگزاری کار ایران

جشنواره " جاودانگی " به مناسبت روز درختکاری برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۱۳۹

روستای خاوه، روستای فرهنگی - تاریخی است که در ۲۰ کیلومتری شهر ورامین واقع شده، این روستا دارای جذابیت های تاریخی، فرهنگی و توریستی است، در جشنواره جاودانگی همچنین سعی شد تا علاوه بر احیای فضای محیط زیست، نسبت به معرفی جاذبه های طبیعی این روستا نیز اقدامی صورت گیرد.

ایلنا: جشنواره جاودانگی به مناسبت روز درختکاری(۱۵ اسفند ماه) در روستای تاریخی فرهنگی «خاوه» از توابع شهرستان ورامین برگزار شد.

به گزارش ایلنا، روستای خاوه، روستای فرهنگی تاریخی است که در ۲۰ کیلومتری شهر ورامین واقع شده، این روستا دارای جذابیت های تاریخی، فرهنگی و توریستی است، در جشنواره جاودانگی همچنین سعی شد تا علاوه بر احیای فضای محیط زیست، نسبت به معرفی جاذبه های طبیعی این روستا نیز اقدامی صورت گیرد.

محل درختکاری جاده ای ۲ کیلومتری است که با درختان ون ۸۵ ساله مسقف شده، به همین خاطر در روز درختکاری، این جاده به " دالان بهشت " نامگذاری شد.

حضور عشایر شهرستان ورامین و برپایی سیاه چادرها، اجرای موسیقی محلی و ارائه محصولات گردشگری از دیگر ویژگی های این جشنواره بود.

این جشنواره به همت دانشگاه آزاد اسلامی ورامین و گروه کوهنوری کورش شمیران و همچنین سازمان های دولتی، غیردولتی، موسسه زبان تهران آکسفورد، تشکل های مردم نهاد، گروه های کوهنوری و همیاران و دوستداران محیط زیست برپا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز