خبرگزاری کار ایران

دستگیری عامل برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی در اراک

کد خبر : ۱۱۴۰۸۵

متهم از افراد متعددی در سراسر کشور به صورت سازمان یافته و با استفاده از روش‌های فنی اطلاعات حساب مالباختگان را به دست آورده و با روش‌های حرفه‌ای اقدام به استفاده از این اطلاعات کرده است.

اراک - ایلنا: رئیس پلیس فتا استان مرکزی از دستگیری عامل برداشت غیر مجاز از حساب‌های بانکی تعدادی از شهروندان طی ۲۴ ساعت گذشته در اراک خبر داد.
به گزارش ایلنا، سرگرد «مصطفی نوروزی» گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان اراکی مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی‌اش موضوع در دستور کار ویژه این پلیس قرار گرفت و تحقیقات توسط کار‌شناسان و کارآگاهان این پلیس برای شناسایی متهم آغاز شد.
وی در ادامه افزود: با تحقیقات گسترده کار‌شناسان پلیس فتا در مورد وجوه مسروقه مشخص شد که متهم از افراد متعددی در سراسر کشور به صورت سازمان یافته و با استفاده از روش‌های فنی اطلاعات حساب مالباختگان را به دست آورده و با روش‌های حرفه‌ای اقدام به استفاده از این اطلاعات کرده است.
رئیس پلیس فتا با اشاره به دستگیری متهم در اقدامی غافلگیرانه خاطر نشان کرد: فرد دستگیر شده پس از روبه رو شدن با مستندات و مدارک به سرقت اطلاعات حساب بانکی صد نفر و برداشت غیر مجاز از تعدادی از این حساب‌ها در استان‌های مختلف کشور اعتراف کرد.
سرگرد نوروزی در پایان از مردم خواست در هنگام خرید و فروش از فروشگاه‌های اینترنتی پس از حاصل شدن اطمینان از سایت و اصلی بودن دروازه پرداخت الکترونیکی بانک‌ها، اقدام به خرید و پرداخت وجه نمایند و از ذخیره سازی اطلاعات شخصی و خانوادگی بر روی تجهیزات حاوی حافظه‌های جانبی به خصوص تلفن همراه خودداری کرده و این قبیل حافظه‌ها را در منزل و در مکان امن نگهداری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز