خبرگزاری کار ایران

با حضور در روستای شهیدپرور چهرقان صورت گرفت؛

ادای احترام معاون فرماندار کمیجان به خانواده‌های شهداء

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۱۵۴

«کریمی» معاون فرماندار شهرستان کمیجان: صبر خانواده شهدا قابل ستایش است / «پدر شهیدان یوسفی»: بعنوان پدر دو شهید عرض میکنم که همه باید یار و مددکار دولت باشند.

ایلنا: معاون فرماندار شهرستان کمیجان، با حضور در منزل برخی از خانواده های شهدا در روستای چهرقان، یاد و خاطره مجاهدان ۸سال دفاع مقدس را گرامی داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کمیجان، «محمدرضا کریمی» معاون فرماندار شهرستان کمیجان، با سفر به روستای شهید پرور چهرقان، مورد استقبال دهیار و اعضای شورای چهرقان و همچنین برخی از اهالی این روستا قرار گرفت.

«کریمی»، در بدو ورود به روستای چهرقان، در گلزار شهدای این روستا حاضر شد و با قرائت فاتحه، به مقام شامخ شهدای جنگ تحمیلی ادای احترام کرد.

معاون فرماندار شهرستان کمیجان، در ادامه حضور خود در روستای چهرقان، در منزل «حاج مستعلی یوسفی» پدر شهیدان «حسن‌علی یوسفی» و «محمود یوسفی» حضور یافت و ضمن بوسه بر دست پدر این دو شهید دفاع مقدس، گفت: صبر و بردباری شما و همه خانواده های شهدا، در راه اسلام و انقلاب ستودنی و قابل ستایش است.

وی گفت: همه ما مسئولین باید خود را خادم خانواده معظم شهداء و رهرو راه شهداء دانسته و لحظه ای از فداکاری، مجاهدت و از خودگذشتگی آنان غافل نشویم.

در ادامه «حاج مستعلی یوسفی» پدر شهیدان «حسن علی یوسفی» و «محمود یوسفی»، ضمن تشکر از توجه معاون فرماندار کمیجان به خانواده شهدا و ملاقات با آنان، اظهار داشت: بعنوان پدردو شهید عرض میکنم که همه باید یار و مددکار دولت باشند.

پدر شهیدان یوسفی، با بیان این که همگان باید به دولت کمک کنند تا بار انقلاب و کشور را با عزت و عظمت به مقصد برساند، تأکید کرد: همه ما حامی دولت هستیم و شما هم به عنوان نمایندگان دولت و افرادی که سعی دارید به مردم خدمت کنید، همانند فرزندان من هستید.

معاون فرماندار کمیجان در ادامه برنامه خود در روستای چهرقان، به دیدار خانواده شهید «داوود ایزدی» رفت و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والا مقام، صبر و بردباری خانواده این شهید را ستود و گفت: بفرموده استاد شهید مرتضی مطهری، " شهداء شمع محفل بشریت اند "، و واقعا باید این شمع فروزان برای نسلهای آینده و به ویژه جوانان تشنه معرفت، روشن مانده و به عنوان چراغ هدایت باشد.

«کریمی» در ادامه سخنان خود به ذکر خاطراتی از جبهه های جنگ و اخلاص بیادماندنی شهداء در شبهای عملیات اشاره کرد و گفت: فداکاری، مجاهدت و از خودگذشتگی شهداء و رزمندگان در سال های دفاع مقدس، ما را در مقابل دشمنی موفق کرد که از حمایت و پشتیبانی ابرقدرت ها بهره می برد.

معاون فرماندار کمیجان همچنین به شخصیت سردار شهید اسلام «شهید اکبر چهرقانی» که از شهدای شاخص و نامی جنگ تحمیلی به شمار می رود اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در رسای این شهید والامقام فرمودند‌ «شهید اکبرچهرقانی» محافظ مخصوص و یار «شهید چمران» بود؛ وی جوانی مخلص، برازنده و با صورتی بود که نورشهادت داشت.

«کریمی» افزود: «شهید اکبر چهرقانی» عزیزیست که هیچگاه خاطره فداکاری های او فراموش نخواهد شد و قطعا الگویی نمونه و جاودان برای نسل جوان جویای افتخار ما محسوب می شود.

خاطرنشان می شود، روستای چهرقان، واقع در شمال غربی استان مرکزی و از توابع شهرستان کمیجان محسوب شده و با تقدیم ۲۳ شهید به میهن اسلامی در دوران ۸ سال دفاع مقدس، از روستاهای شهیدپرور ایران اسلامی محسوب می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز