خبرگزاری کار ایران

بخشدار بخش قره‌چای خنداب در گفت و گو با ایلنا:

اولین بودجه دولتی پس از پنج سال به بخش قره‌جای خنداب اختصاص یافت

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۴۸۴

با ساخت اولین مرکز کار آفرینی و بازارچه محلی شهرستان خنداب در بخش قره‌چای به صورت مستقیم برای سی نفر از بانوان سرپرست خانواده شغل ایجاد می‌شود.

بخشدار بخش قره چای خنداب، از اختصاص اولین بودجه دولتی پس از پنج سال به این بخش خبر داد و گفت: این بودجه در قالب ساخت اولین مرکز کارآفرینی و به منظور اشتغال زنان سرپرست خانوار کمیته امداد به این بخش پرداخت شده است.

محسن میرزایی در گفت و گو با خبرنگار ایلنای استان مرکزی، افزود: مرکز کار آفرینی و بازارچه محلی در زمینی به مساحت ۳۶۰ متر مربع در قالب دو فاز با اختصاص ۱۵ میلیارد ریال از بودجه دولتی و در مدت یک سال ساخته می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد: سایر بخشها و دستگاههای دولتی نیز برای انجام طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی برای بخش قره‌چای شهرستان خنداب برنامه‌ریزی کنند.

بخشدار بخش قره‌چای شهرستان خنداب خاطر نشان کرد: این بخش از محرومیتهای زیادی رنج می‌برد که امیدواریم با تلاش مسوولان و دولتمردان نیازهای مردم یکی پس از دیگری در بخشهای اشتغالزایی، بهداشت و درمان و راه سازی برطرف شود.

میرزایی یادآور شد: با ساخت اولین مرکز کار آفرینی و بازارچه محلی شهرستان خنداب در بخش قره‌چای به صورت مستقیم برای سی نفر از بانوان سرپرست خانواده شغل ایجاد می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز