خبرگزاری کار ایران

حمیدرضا مومنی خبرداد:

طرح سوخت‌رسانی شرکت ستاره قشم به بهره‌برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۱۵۸

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از بهره برداری از طرح سوخت رسانی شرکت ستاره قشم در منطقه سلخ با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قشم، حمیدرضا مومنی روز چهارشنبه با اعلام این مطلب، گفت: طرح سوخت رسانی شرکت ستاره قشم در منطقه سلخ که در حقیقت قشم را به قطب مهم بانکرینگ جنوب کشور تبدیل می کند روز پنجشنبه هفتم بهمن ماه با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بهره برداری می رسد.

وی افزود: این طرح مهم نفتی با 850 میلیارد ریال اعتبار بخش خصوصی تحت حمایت سازمان منطقه آزاد قشم با هدف خدمات متنوع و مورد نیاز بیش از 14 هزار کشتی عبوری از خلیج فارس به بهره برداری می رسد.

به گفته مومنی، سازمان منطقه آزاد قشم با اجرای سیاست های مبتنی بر رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی توانسته با حمایت از فعالان بخش خصوصی نقش اقدام و عمل خود را در این زمینه به منصه ظهور برساند.

وی با اعلام اینکه 10 مخزن اتمسفری شرکت ستاره قشم گنجایش ظرفیت 52 هزار و 600 متر مکعب سوخت سنگین و گازوئیل را دارد، بیان کرد: در فاز اول بهره برداری از این طرح مهم نفتی، بیش از 3 هزار تن سوخت به کشتی ها پیش بینی شده است.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: موقعیت منطقه سلخ جزیره قشم برای سوخت گیری در مقایسه با بندر فجیره امارات به دلیل کاهش 290 مایلی در رفت وبرگشت برای کشتی های بسیار مقرون به صرفه می باشد.

مومنی اظهار امیدواری کرد با بهره برداری از این طرح و فراهم شدن دیگر امکانات مورد نیاز کشتی ها از جمله خدمات جانبی، اماکن اقامتی، تعمیرات و موارد دیگر شاهد تحول عظیم اقتصادی در منطقه سلخ جزیره قشم باشیم.

به گزارش ایلنا، طرح سوخت رسانی به کشتی های عبوری در خلیج فارس روز پنجشنبه با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بهره برداری می رسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز