خبرگزاری کار ایران

سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در همدان برگزار می‌شود

کد خبر : ۱۱۶۷۱۴

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان گفت: سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در همدان برگزار می‌شود.

ایلنا: رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان گفت: سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در همدان برگزار می‌شود.
به گزارش ایلناٰحجت الاسلام والمسلمین سید حسن رضوی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: مدت زمان این دوره مسابقات قرآن کریم از امروز تا دهم آبان ماه جاری است.
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با اشاره به حضور ۱۶ داور برجسته در برپایی این سری مسابقات در شهرستان همدان نیز عنوان داشت: این دوره مسابقات به مدت چهار روز در سالن کانون مهدیه سازمان دانش آموزی همدان برگزار خواهد شد.
وی ابراز داشت: در این دوره مسابقات قرآنی در شهرستان همدان بیش از یک هزار نفر شرکت کرده‌اند.
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان عنوان داشت: رشته‌های این سری مسابقات شامل قرائت، ترتیل، حفظ یک جزء، دو و نیم جزء، پنج جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن کریم است.
حجت الاسلام والمسلمین رضوی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در دو گروه سنی زیر شانزده سال و بالای ۱۶ سال برگزار می‌شود، گفت: سه نفر اول این دوره ضمن دریافت جوایز نفیس به مرحله استانی راه خواهند یافت.
وی با بیان اینکه مرحله استانی این دوره از مسابقات اوایل آذرماه امسال برگزار خواهد شد، اضافه کرد: مسابقات قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه فنی‌ترین و معتبر‌ترین مسابات در جهان اسلام است که تا مرحله بین المللی نیز ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز