خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبرداد؛

ثبت نام حدود 21 هزار همدانی در سامانه نیروی کار

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۱۳۰

مدیر توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان از ثبت نام 2٠ هزار و 7٠6 نفر به عنوان نیروی کار در سامانه اداره کار خبر داد.

به گزارش ایلنا از همدان، مصطفی قربانفر با بیان اینکه در سال گذشته تعهد اشتغال زایی برای 23 هزار و 769 نفر را داشتیم، اظهار کرد: طی سال گذشته از طریق دستگاه‌های اجرایی روزانه 26 هزار اشتغال زایی جدید در سامانه به ثبت رسید.

وی با اشاره به ثبت نام 2٠ هزار و 7٠6 نفر به عنوان نیروی کار در سامانه اداره کار، اضافه کرد: ثبت نام در سامانه از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده است.

مدیر توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با تصریح بر اینکه به دلیل بسته بودن سامانه، آمار اشتغال زایی به صورت کامل رصد نشد؛ تشریح کرد: به دلیل قطعی اینترنت و بسته بودن سامانه ارقام اشتغال زایی به صورت کامل رصد نشده اما اگر بخواهیم آمار دقیقی در این زمینه ارائه دهیم شاید 3 تا 4 هزار شغل ایجاد شده که فقط حدود 2 هزار شغل در حال ثبت در سامانه است.

قربانفر در ادامه از راه‌اندازی سامانه جستجوی کار خبر داد و اضافه کرد: از اواخر سال گذشته وزارتخانه سامانه‌ای راه‌اندازی کرده که متقاضی می‌تواند با ثبت اطلاعات خود مبنی بر اینکه جویای چه کار با چه حقوقی است در شغل مورد نظرش مشغول به کار شود.

مدیر توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان ادامه داد: در سامانه مربوط به جستجوی کار، کارفرما می‌تواند با درج اطلاعات مبنی بر اینکه، چه نیروی کاری با چه تخصص و چه سنی لازم دارد را در درگاه سامانه ثبت کرده یا اینکه با افراد مورد نظر تماس حاصل کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز