خبرگزاری کار ایران

پرداخت تسهیلات برای نصب کنتور در همدان

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۳۴۴

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای همدان از پرداخت تسهیلات برای نصب کنتورهای هوشمند آب بر روی چاه‌ها کشاورزی خبر داد.

به گزارش ایلنا از همدان، رضا اخلاص مند گفت: نصب کنتور های هوشمند بر روی چاه‌های کشاورزی، شرب و صنعت جز تکالیف این شرکت است و باید با اقدامات مختلف، کشاورزان را نسبت به نصب این کنتور ها تشویق کرد.

وی افزود: تفاهم نامه با بانک مهر ایران منعقد شده تا کشاورزان بتوانند از مزایای این اعتبار جهت نصب کنتور بر روی چاه های خود استفاده کنند.

اخلاص مند با بیان اینکه تسهیلات به صورت قرض الحسنه با بهره 4 درصد می باشد، افزود: کشاورزان می توانند با مراجعه به شعب بانک مهر ایران درخواست خود را تنظیم و تسهیلات خرید کنتور هوشمند آب را دریافت نمایند.

وی افزود: سقف تسهیلات پرداختی به کشاورزان 250 میلیون ریال می باشد که می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به منابع آب شهرستان محل سکونت خود مراجعه نمایند.

اخلاص مند با بیان اینکه دیگر به چاه های فاقد کنتور هوشمند آب خدماتی ارائه نخواهد شد، افزود: کشاوزان می بایست هر چه سریعتر از این فرصت برای نصب کنتور استفاده کنند. مدیرعامل شرکت آب‌منطقه‌ای همدان افزود: نصب کنتور هوشمند روی چاه‌های آب سبب کنترل و نظارت بر میزان برداشت آب‌های زیرزمینی استان شده و از اضافه برداشت منابع آب‌زیرزمینی جلوگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز