خبرگزاری کار ایران

مسابقات رفاقت مهر در همدان در حال برگزاری است

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۷۵۳

مرحله استانی مسابقات رفاقت مهر با حضور اعضاءمنتخب شهرستانهای استان در حال برگزاری است.

سرپرست معاونت جوانان جمعیت هلال احمر گفت: این مسابقات در دو مقطع خواهران و برادران به مدت ۲روز در اردوگاه شهدای فرهنگیان گنجنامه انجام می شود.

به گزارش ایلنا از همدان، مریم پاک بین افزود: در این مسابقات ۲۵۲ خواهر و برادر در رشته های امداد وکمک های اولیه، چادر زنی، حمل مصدوم، زبان انگلیسی، حفظ وقرائت قران کریم با هم به رقابت می پردازند و برترین آنها به مسابقات کشوری راه می‌یابند.

وی گفت: رقابت مهر امسال با شعار جوانان، رفاقت مهر، توسعه فرهنگ بشر دوستی در بین کانونهای جوان، دانشجویی، طلاب وروستایی مطابق بااصول واهداف جمعیت هلال احمربرگزار می شود.

پاک بین اهداف برگزاری این مسابقات را ایجاد زمینه های دوستی و مهربانی در بین اعضاءجوان در تمام مناطق کشور، پرورش وهدایت استعدادهای بالقوه، تقویت ایمان، معرفت دینی وترویج فرهنگ وتمدن اصیل جامعه ی اسلامی ایران وپرورش روحیه ی مشارکت جویی ومسئولیت پذیری، عنوان کرد.

وی گفت: توجه به اصل کانون محوری وتکریم شخصیت اعضاء، جلب مشارکت وتأکید بر کارآمدی واثربخشی برنامه ها وبهره گیری از شیوه های غیر مستقیم وتجربه های سازنده برای انتفال مفاهیم نیز از اصول وسیاست های اجرای این برنامه است.

برگزاری مسابقات مهر هر ساله توسط سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در رشته های عملی، فرهنگی وامدادی برای کشف قابلیت ها ومهارتها وایجاد یک برنامه متنوع، جذاب ونشاط آور برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز