خبرگزاری کار ایران

۲۶مردادماه؛

«هیس دختر‌ها فریاد نمی‌زنند» در سنندج نقد و بررسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۵۳

در راستای بالا بردن سطح توان فیلم سازان استان و در جهت تقویت نقاط قوت و آشنایی با روش کار فیلم‌سازان موفق ایران و جهان، فیلم «هیس دختر‌ها فریاد نمی‌زنند» آخرین ساخته پوران درخشنده روز سه شنبه ۲۶ مرداد ماه ۹۲ ساعت ۲۱، اکران و مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

ایلنا: حوزه هنری استان کردستان در ادامه برنامه‌های خود در بخش فیلم و سینما، آخرین ساخته پوران درخشنده با عنوان «هیس دختر‌ها فریاد نمی‌زنند» را در سنندج نقد و بررسی می‌کند.

رئیس حوزه هنری کردستان در گفتگو با خبرنگار ایلنا در سنندج تصریح کرد: در ادامه سلسله نشست‌های نقد وبررسی آثار بر‌تر سینمای ایران و جهان و در راستای بالا بردن سطح توان فیلم سازان استان در جهت تقویت نقاط قوت و آشنایی با روش کار فیلمسازان موفق ایران و جهان روز سه شنبه ۲۶ مرداد ماه ۹۲ ساعت ۲۱ فیلم «هیس دختر‌ها فریاد نمی‌زنند» آخرین ساخته پوران درخشنده با حضور یکی از کار‌شناسان برجسته روان‌شناسی دکتر احمد امانی عضو هیئت علمی دانشگاه کردستان و مدیر مرکز مشاوره این دانشگاه اکران و مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.
امین مرادی با اشاره به موضوع و پرداخت بسیار مناسب این فیلم گفت: این جلسه با همکاری دانشگاه کردستان در سالن شماره یک پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار و در آن به بررسی روان‌شناسانه فیلم در جهت بالا بردن آگاهی نسبت به موضوعات مطرح شده در فیلم پرداخته می‌شود.
«هیس! دختر‌ها فریاد نمی‌زنند» دهمین فیلم کارنامه سینمایی پوران درخشنده است که به موضوع کودک آزاری و قربانیان این اتفاق شوم پرداخته ‌است و توانست در سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر جایزه بهترین فیلم از نگاه مخاطب جشنواره را تصاحب کند و در اکران عمومی نیز با استقبال گسترده‌ای روبرو شد.
حوزه هنری استان کردستان به صورت مستمر و منظم برنامه‌های اکران، نقد و بررسی آثار سینمایی ایران و جهان را در سنندج برگزار می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز