خبرگزاری کار ایران

مدیرکل محیط زیست کردستان:

عکاس بیجاری عنوان بر‌تر جشنواره منطقه‌ای محیط زیست را از آن خود کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۵۵

در این جشنواره اثر هنرمند بیجاری با عنوان «تنگنا» که به موضوع بحران محیط زیست و تبدیل مراتع به گندم زارها می‌پردازد به عنوان برتر این جشنواره شناخته شده است.

ایلنا: مدیرکل محیط زیست کردستان اظهار داشت: «جمشید فرجوند فردا» عکاس اهل بیجار عنوان بر‌ترین عکاس جشنواره منطقه‌ای محیط زیست را از آن خود کرد.

ناصح قادری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در سنندج تصریح کرد: جمشید فرجوند فردا عکاس برجسته بیجاری در دومین جشنواره منطقه‌ای محیط زیست که با موضوع محیط زیست در آموزه‌های رضوی در تبریز برگزار شد در میان بیش از ۳۰۰ اثر از استان‌های کردستان، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان و آذربایجان شرقی عنوان بر‌تر را به خود اختصاص داد.
وی افزود: این جشنواره در راستای بهره‌مندی از ظرفیت‌های عظیم و فرصت گران‌قدر یازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) با هدف ساخت، ترویج و عمومی‌سازی فرهنگ محیط زیست در پرتو آموزه‌های رضوی و معارف اصیل اسلامی و جایگزینی هنجارهای صحیح در سطح آحاد مختلف جامعه با محوریت‌های محیط زیست طبیعی و محیط زیست انسانی با تکیه بر تنوع زیستی و عناصر آب، خاک، هوا و نقش انسان در حفاظت محیط زیست برگزار شد.
قادری در پایان سخنانش یادآور شد: در این جشنواره اثر هنرمند بیجاری با عنوان «تنگنا» که به موضوع بحران محیط زیست و تبدیل مراتع به گندم‌زار‌ها می‌پردازد به عنوان بر‌تر این جشنواره شناخته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز