خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری سنندج تاکید کرد:

لزوم تائید صلاحیت خودروهای شخصی سرویس مدارس

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۳۷۵

والدین در صورت قرارداد با خودروهای شخصی و یا تاکسی حتماً قراردادهای خود را به سازمان تاکسی‌رانی ارائه نمایند تا صلاحیت راننده در سازمان تاکسیرانی مورد بررسی قرار گیرد.

ایلنا: سرپرست شهرداری سنندج بر لزوم تائید صلاحیت خودروهای شخصی سرویس مدارس تاکید کرد.

کامیاب شادمان در گفت‌ و گو با خبرنگار ایلنا در سنندج اظهار داشت: در حال حاضر سرویس‌های مختلفی برای جابه‌جایی دانش آموزان در سطح شهرستان مشغول به فعالیت هستند که والدین باید دقت نظر کافی را در این زمینه داشته باشند.
وی با تأکید بر لزوم صلاحیت دار بودن رانندگان سرویس مدارس تصریح کرد: والدین در صورت قرارداد با خودروهای شخصی و یا تاکسی حتماً قراردادهای خود را به سازمان تاکسی‌رانی ارائه نمایند تا صلاحیت راننده در سازمان تاکسیرانی مورد بررسی قرار گیرد.
شادمان با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم توسط سازمان‌های تاکسیرانی و اتوبوس‌رانی برای سرویس مدارس و ارائه خدمات مطلوب به دانش‌آموزان صورت گرفته است، افزود: تمامی بحثسرویس‌های مدارس بر عهده شهرداری قرار گرفته است.
سرپرست شهرداری سنندج تشکیل گشت‌های ویژه بازرسی برای نظارت بر عملکرد تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها را از جمله اقدامات شهرداری در همگام بازگشایی مدارس عنوان کرد.
وی در ادامه سخنانش با بیان اقدامات شهرداری سنندج در آستانه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، یادآور شد: ۱۲ دستگاه اتوبوس نیز برای سرویس دانشگاه‌های کردستان، آزاد و علوم پزشکی در نظر گرفته شده است.
شادمان با بیان اینکه در سال جاری ۱۶۷ دستگاه می‌نی‌بوس در قالب ۱۲ تعاونی و ۲۵ دستگاه اتوبوس برای سرویس مدارس تعبیه شده است، گفت: جلسات هماهنگی برای سرویس مدارس و اقدامات لازم در این خصوص صورت گرفت.
سرپرست شهرداری سنندج در پایان از اضافه شدن ۶ دستگاه می‌دل باس به ناوگان اتوبوس‌رانی سنندج در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: این کار به منظور افزایش توان خدمات‌رسانی به مسافران و شهروندان سنندجی صورت گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز