خبرگزاری کار ایران

رئیس هیأت ووشو کردستان به ایلنا خبر داد:

کسب ۹مدال طلا توسط ووشوکاران کردستانی در مسابقات قهرمانی کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۷۴

تیم استان کردستان برای اولین بار در بخش تالو به مقام اول تیمی و در مجموع تالو و ساندا به مقام دوم تیمی این دوره از مسابقات دست یافت.

ایلنا: رئیس هیأت ووشو استان کردستان اظهار داشت: تیم ووشو اعزامی کردستان، به رقابت‌های قهرمانی کشور در سبک ساندای سنتی توانست به ۹ مدال طلا، ۲ نقره و ۴ برنز در این دوره از مسابقات دست یابد.
جلال اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در سنندج تصریح کرد: در این دوره از مسابقات که از ۲۷ لغایت ۲۹ شهریورماه جاری با حضور بیش از ۲۳۰ ووشوکار در قالب ۱۶ تیم در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان به میزبانی استان آذربایجان شرقی شهرستان مرند برگزار شد، ووشوکاران کردستانی توانستند ۹ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۴ مدال برنز این مسابقات را به‌دست آورند.
وی افزود: در این رقابت‌ها ۹ مدال طلا توسط آروین ورمزیاریان، سهند می‌روندی، علی حنیفی، آریا رزاقی، فاتح حیدریان، خبات فیضی، ساسان حیدری به دست آمد.
اصغری ادامه داد: همچنین آریا رزاقی و علی حنیفی موفق به کسب دو مدال نقره و آروین ورمزیاریان، کیوان امینی، محمد نوریان و آزاد تمبر نسب نیز موفق به کسب ۴ مدال برنز شدند.
رئیس هیأت ووشوکردستان یادآور شد: تیم استان کردستان برای اولین بار در بخش تالو به مقام اول تیمی و در مجموع تالو و ساندا به مقام دوم تیمی این دوره از مسابقات دست یافت.
وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: در این قابت‌ها سید زاهد ابراهیمی به عنوان هیأت ژوری و سرداور بخش تالو و همچنین امید محمدی نیز به عنوان ناظر فدراسیون ووشو ج. ا. ا و سرداور و آقایان ماشاا… ورمزیاریان و فواد ملایی نیز داوران بخش ساندا به عنوان نمایندگان این استان در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز