خبرگزاری کار ایران

رئیس هیأت ووشو کردستان خبر داد:

کسب ۳ مدال طلا توسط ووشوکاران کردستانی در مسابقات قهرمانی کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۷۷

در این رقابت‌ها ۳ مدال طلا توسط فاتح حیدریان و برهان محمدی وهمچنین ۴مدال برنز توسط سهند میروندی و حامد محمدی و پرهام حسامی و آروین ورمزیاریان به دست آمد.

ایلنا: رئیس هیأت ووشو استان کردستان اظهار داشت: تیم ووشو اعزامی کردستان، در دومین دوره از مسابقات قهرمانی ووشو بسیج مردان ایران توانست به ۳ مدال طلا و ۴ برنز در این دوره از مسابقات دست یابد.

جلال اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در سنندج تصریح کرد: تیم منتخب این هیأت به عنوان نماینده بسیج استان در دومین دوره از مسابقات قهرمانی ووشو بسیج مردان ایران که مورخ ۴ لغایت ۶/۰۷ / ۹۲ با حضور بیش از ۴۳۰ نفر ووشوکار از ۲۵ استان در ۲ رده سنی نوجوانان، جوانان به مدت دو روز در سالن شش هزار نفری امام خمینی(ره) واقع در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد شرکت نموده و توانستند ۲ مدال طلا و ۴ مدال برنز این مسابقات را به‌دست آورند.

وی تصریح کرد: در این رقابت‌ها ۳ مدال طلا توسط فاتح حیدریان و برهان محمدی و همچنین ۴مدال برنز توسط سهند می‌روندی و حامد محمدی، پرهام حسامی و آروین ورمزیاریان به دست آمد.

اصغری با بیان اینکه در این قابت‌ها سید زاهد ابراهیمی مربی و داور بین المللی ووشو این استان به عنوان هیأت ژوری حضور داشت، خاطرنشان کرد: همچنین رقابت‌های بخش ساندا با مربیگری آقایان امید محمدی و خبات شیری در ۹ وزن مختلف و تالو نیز در چهار فرم برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز