خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری سنندج:

کلیه امکانات پارک بانوان سنندج رایگان است

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۵۱

پارک بانوان هر روز از ساعت ۶ صبح دایر بوده و برای استفاده بانوان شاغل از این مجموعه بعد از ظهر هم از ساعت ۱۶ تا ۱۸ عصر دایر است.

ایلنا: سرپرست شهرداری سنندج اظهار داشت: کلیه امکانات پارک بانوان سنندج رایگان خواهد بود و سرویس رایگان برای آن اختصاص داده می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا در سنندج، سرپرست شهرداری سنندج صبح امروز سه شنبه در بازدید از پارک بانوان سنندج تصریح کرد: این پارک در زمینی به مساحت ۲ هکتار شامل زمین فوتبال، پینگ‌پنگ، تیچر اسکیت، بسکتبال، والیبال، بدمینتون، پیست دوچرخه سواری وبا هدف ایجاد مکان مخصوص بانوان با رعایت کلیه جوانب فنی و تخصصی و موازین اسلامی جهت ورزش و تفریح بانوان احداثشده است.
کامیاب شادمان افزود: با توجه به شیب زیاد پارک جنگلی توس نوذر یک دستگاه اتوبوس صبح‌ها از ساعت ۶ صبح برای جابجایی بانوان به این پارک اختصاص می‌یابد.
وی از رایگان بودن کلیه امکانات این پارک خبر داد و گفت: در صورت استقبال، این پارک در روزهای جمعه و روزهای تعطیلات نیز پذیرای بانوان است.
شادمان در پایان سخنانش خاطر نشان کرد: پارک بانوان هر روز از ساعت ۶ صبح دایر بوده و برای استفاده بانوان شاغل از این مجموعه بعد از ظهر هم از ساعت ۱۶ تا ۱۸ عصر دایر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز