خبرگزاری کار ایران

در نخستین جشنواره فصلی مطبوعات و خبرگزاری‌های کردستان؛

رتبه سوم بخش گزارش توصیفی به خبرنگار ایلنا تعلق گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۱۹

در بخش گزارش توصیفی رتبه سوم به گزارش «دریاچه زریوار مریوان دارای شناسنامه جهانی می‌شود» از شیلان صلواتی خبرنگار خبرگزاری ایلنا تعلق گرفت.

ایلنا: در همایش حماسه سازان عرصه رسانه استان، برگزیدگان نخستین جشنواره فصلی مطبوعات و خبرگزاری‌های کردستان معرفی شدند.
به گزارش خبرنگار ایلنا در سنندج، در این همایش که امروز یکشنبه در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان برگزار شد، از برگزیدگان جشنواره فصلی مطبوعات سرای روزنامه‌نگاران استان، تجلیل به عمل آمد.
بنابر این گزارش، خبرنگاران و روزنامه‌نگاران استان با ارسال آثار خود در شش بخش گزارش توصیفی، خبر، تی‌تر، مصاحبه و گفتگو، گزارش تصویری و عکس، حائز رتبه‌های اول تا سوم هر بخش شدند.
بر این اساس، در بخش گزارش توصیفی، رتبه نخست به گزارش «اسب کردی ثروتی از کردستان است» از مژگان وفایی خبرنگار روزنامه همشهری، رتبه دوم به گزارش «حضور حماسی مردم کردستان پای صندوق‌های رای» از سرور احمدی خبرنگار خبرگزاری مهر و رتبه سوم به گزارش «دریاچه زریوار مریوان دارای شناسنامه جهانی می‌شود» از شیلان صلواتی خبرنگار خبرگزاری ایلنا تعلق گرفت.
در بخش مصاحبه و گفت‌وگو نیز رتبه اول به صباح حسنی از روزنامه همشهری، رتبه دوم به زانیار دلیری از دو هفته نامه به‌هیز و رتبه سوم به افشین خوشگوار از دو هفته نامه به هیز رسید.
در بخش یادداشت نیز رتبه سوم به یادداشت «پیروزی نزدیک است، ایرانی‌ها به خلق حماسه عادت دارند» از عدالت ناصری از خبرگزاری فارس تعلق گرفت؛ این بخش رتبه دوم و نخست نداشت.
در بخش گزارش‌های تصویری و عکس نیز به ترتیب از «امید بهمنی» خبرگزاری ایرنا «، کمال منصوری» خبرگزاری ایکنا و ایسنا «و یحیی صمدی خبرگزاری کردپرس» تجلیل به عمل امد.
در بخش تیتر نیز رتبه دوم به چنور صادقی از خبرگزاری فارس با عنوان «هوای کردستان بس ناجوانمردانه غبارآلود است» و رتبه سوم به خبات ساعدی از خبرگزاری فارس با تیتر «نسل چهارمی‌ها به نظام جمهوری سالامی آری گفتند» اختصاص یافت؛ هیئت داوران رتبه نخست این بخش را حائز تجلیل ندانستند.
شایان ذکر است، از هفته نامه محلی سیروان و دو هفته نامه به‌هیز به خاطر صفحه‌ آرایی تجلیل شد.
در ادامه این همایش از فعالان رسانه ملی «ارسلان سودمند گوینده برنامه‌های رادیویی دفاع مقدس و شجره طیبه، مرتضی مهتابانی تهیه کننده برنامه شجره طیبه، مهدی آزادی تصویربردار باشگاه خبرنگاران جوان، رامیار روحی خبرنگار باشگاه خبرنگاران، مهرداد یوسفی کارگردان و تهیه کننده برنامه هشت پلاک و ره پویان عشق، پرستو فیض اللهی مجری برنامه رهپویان عشق، کلثوم مؤمنی واحد مرکزی خبر در شهرستان قروه، طیب الله ویسی خبرنگار واحد مرکزی خبر کردستان و حمیده نادری ماهنامه شاخ و شنگ از شهرستان بانه، کاوه امجدی از کرد تودی و شیوا نسایی مقدم از رسانه ملی تجلیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز