خبرگزاری کار ایران

مدیر سرای روزنامه‌نگاران کردستان:

دومین جشنواره فصلی مطبوعات در کردستان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۲۳

خبرنگاران نشریات محلی، سراسری، خبرگزاری‌های استان می‌توانند آثار خود را از تیرماه سال جاری تا پایان آذرماه به دبیرخانه جشنواره در سرای روزنامه‌نگاران استان ارسال کنند.

ایلنا: مدیر سرای روزنامه نگاران کردستان از برگزاری دومین جشنواره فصلی مطبوعات استان در آذرماه سال جاری خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا در سنندج، خبات ساعدی امروز یکشنبه در همایش استانی حماسه‌سازان دفاع مقدس که با عنوان «تعهد، ایثار و رسانه» برگزار شد، اظهار داشت: این جشنواره در شش بخش گزارش، مصاحبه و گفتگو، یادداشت، گزارش تصویری برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: خبرنگاران نشریات محلی، سراسری، خبرگزاری‌های استان می‌توانند آثار خود را از تیرماه سال جاری تا پایان آذرماه به دبیرخانه جشنواره در سرای روزنامه‌نگاران استان ارسال کنند.
ساعدی در ادامه سخنانش افزود: در حال حاضر ۱۳۳ نفر از فعالان رسانه‌ای عضو سرای روزنامه نگاران استان هستند که از این تعداد ۵۱ نفر خبرنگاران خبرگزاری، ۱۷ نفر روزنامه‌نگاران نشریات محلی، ۳۳ نفر فعالان نشریات سراسری و ۳۲ نفر از رسانه دیداری و شنیداری هستند.
مدیر سرای روزنامه‌نگاران کردستان به اقدامات انجام شده از زمان افتتاح این سرا در استان اشاره کرد و گفت: برگزاری کارگاه آموزشی با هدف امنیت رفتار سایبر با همکاری پلیس فتا، تجهیز دفتر سرای روزنامه‌نگاران برای اصحاب رسانه و اعضای سرا، بومی کردن تفاهم نامه‌های منعقد شده و برپایی کتابخانه تخصصی در سرای روزنامه‌نگاران است.
ساعدی یادآور شد: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده با کتابخانه‌های عمومی استان خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای به عضویت رایگان کتابخانه‌های عمومی درآمده‌اند.
وی به انعقاد تفاهم‌نامه سرای روزنامه‌نگاران با اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اشاره کرد و افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه اعضای سرای روزنامه‌نگاران استان می‌توانند به مدت ۵ سال به صورت رایگان از اماکن دیدنی استان و حتی کشور بازدید کنند.
ساعدی در پایان از راه‌اندازی دفتر سرای روزنامه‌نگاران در شهرستان‌های‌ استان خبر داد و خاطر نشان کرد: دفتر سرای روزنامه‌نگاران در شهرستان بیجار راه‌اندازی شده و به زودی در شهرستان قروه و مریوان نیز راه‌اندازی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز