خبرگزاری کار ایران

۲۲ شکارچی متخلف در کردستان دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۰۳

از این شکارچیان ۱۸ قبضه اسلحه شکاری، بیش از ۵۰۰ عدد فشنگ، تعدادی چاقو، دوربین شکاری، متأسفانه لاشه ۱۲قطعه کبک، ۱۲ سر خرگوش و ۲ رأس خوک کشف و ضبط شده است.

ایلنا: مدیر کل محیط زیست کردستان، از دستگیری ۲۲ شکارچی غیر مجاز طی چند روز گذشته در زیستگاه‌های شهرستان بیجار و سقز خبر داد.
ناصح قادری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، از تداوم دستگیری متخلفین شکار و صید در زیستگاه‌های استان خبر داد و گفت: در پی گشت و کنترل زیستگاه‌های سطح استان، محیط بانان این اداره، ۱۲ متخلف شکار و صید را در بیجار و ۱۰ متخلف دیگر را در شهرستان سقز دستگیر و ادوات شکار آن‌ها را نیز ضبط کردند.
وی با بیان اینکه از این شکارچیان ۱۸ قبضه اسلحه شکاری، بیش از ۵۰۰ عدد فشنگ، تعدادی چاقو، دوربین شکاری، متأسفانه لاشه ۱۲قطعه کبک، ۱۲ سر خرگوش و ۲ راس خوک کشف و ضبط شده است، افزود: پرونده این شکارچیان جهت مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شده است.
قادری در ادامه سخنانش به شکارچیان غیر مجاز هشدار داد که مأموران یگان حفاظت محیط زیست به طور شبانه روزی مشغول گشت زنی و حفاظت از حیات وحش و عرصه‌های طبیعی هستند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف طبق مقررات و به طور قاطع با متخلفان برخورد خواهند کرد.
مدیر کل محیط زیست کردستان در پایان، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف در عرصه شکار و صید مراتب را به یگان‌های حفاظت مستقر اداره کل و سر محیط بانی‌ها و ادارات محیط زیست شهرستانی اطلاع دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز